Spring naar bijdragen

zondag 12 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nog niet teruggelezen, kom even binnenvallen. Vandaag soort  naar soort van optreden geweest van vriend. Aangezien het van 1 tot 5 was had ik me op koffie ingesteld, maar iedereen aan het bier. Soort verschuiving van avond naar de middag ivm corona. Vond het best lastig, maar het bij water gehouden. Hoewel ik geen geheelonthouder ben, voelt het ook niet goed om om 2 uur overdag aan het bier te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben erwtensoep met vegan rookworst gegeten.
En het past prima bij het waterkoude weer van vandaag.

Ook wij hebben nu een afspraak voor de boosterprik. 
Maar moeten er nog wel een week op wachten. 
En aangezien het een minuut of 40 met auto hiervandaan is durfde ik het niet aan om op de bonnefooi te gaan zoals Jane.. 
Maar wat heerlijk dat jij hem nu hebt @lady jane... 

En verder vond en vind ik het een saaie dag, niks aan. 
Ik ben niet vooruit te branden geweest. 
Morgen maar in de herkansing dus, domme ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me ook moeilijk @Bor:heart:

Ik had hier verder ook een dagje rust. Moe natuurlijk na dagen allemaal indrukken en veel gewandel in de grote stad. Maar wat was het heerlijk! 
Morgen weer aan de bak. Vanaf januari ga ik vier ipv 5 dagen werken. Ik wil eigenlijk naar 3 als ik er nu over nadenk. Kijken of me dat gaat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor hoop dat je dat van je af kan zetten wb die kennis.  Lastig. Ook al is die persoon het morgen  weer vergeten.  Ik was vandaag wel blij dat de plek waar  ik was om 5 uur dicht ging. Wb je vraag, als iedereen om me heen drinkt voel ik me soms wat buitengesloten omdat iedereen losser wordt en ik niet. Maar ja, geen ramp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit @ikkanhetdat hij bang is voor vuurwerk en weer mooi dat hij jullie huis al weet te vinden. Onze vorige was ook bang voor vuurwerk. Die hebben wij met ongeveer drie maanden uit het asiel gehaald. Ze kende helemaal niets. Veel kunnen herstellen maar vuurwerk en de auto dat ging nooit. We namen haar altijd mee zoveel mogelijk met de auto maar het mocht niet baten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Shit @ikkanhetdat hij bang is voor vuurwerk en weer mooi dat hij jullie huis al weet te vinden. Onze vorige was ook bang voor vuurwerk. Die hebben wij met ongeveer drie maanden uit het asiel gehaald. Ze kende helemaal niets. Veel kunnen herstellen maar vuurwerk en de auto dat ging nooit. We namen haar altijd mee zoveel mogelijk met de auto maar het mocht niet baten.

Ja best jammer maar in de auto gaat hij gelukkig wel graag mee. Word nu gewoon een beetje aftasten en uitproberen wat hij wil en kan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...