ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Dank je @Bor we zijn helemaal in love. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 (bewerkt) @ikkanhethet is door gegaan begrijp ik. Geweldig, heel veel plezier met je nieuwe vriend 11 december 2021 bewerkt door karin123 ikkanhet en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 zelfde recept met de spruiten als gisteren, maar nu 15 min. in de actifry, nog lekkerder morgen wéér. (vroeger moest ik stamppot maken om die zakken vd lidl leeg te krijgen, dass war einmal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 6 uur geleden zei karin123: 6 5 dus van vorige maand karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Veel plezier @ikkanhet! Leuk voor jullie EN voor de hond:-) Op weg naar huis. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Droge afmelding welterusten. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ja ik merk het ook ben zo gelukkig met onze Valco net of we hem al weken hebben. karin123 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: Ja ik merk het ook ben zo gelukkig met onze Valco net of we hem al weken hebben. goed zo ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Thuis. Het was goed om er even helemaal uit te zijn! Slaap lekker. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Ik ben al op, Valco likte me uit bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Ik ben al op, Valco likte me uit bed. Brave hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Brave hond? Ja haha denk dat hij ff moet wennen, tis ook niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Hij heeft meteen mijn olijfboom ingezegend buiten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 niet tijd om terug te slapen @ikkanhet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Claudius: niet tijd om terug te slapen @ikkanhet ? Ja zodra onze nieuwe huisgenoot het er mee eens is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Ik neem het hem niet kwalijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Ga weer een poging wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Maak het licht uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ga weer een poging wagen. Om te slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei ikkanhet: Maak het licht uit. Zo helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 3 uur geleden zei Claudius: Zo helder ja slapen is nog ff gelukt gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 8 uur geleden zei ikkanhet: Ja ik merk het ook ben zo gelukkig met onze Valco net of we hem al weken hebben. Gefeliciteerd ik ben blij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 15 minuten geleden zei Artemis: Gefeliciteerd ik ben blij voor jou Dank je ben ook zo super dankbaar en blij dat wij hem een gouden mandje mogen geven Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 goeiemooiemorgen frummers boosterafspraak gemaakt er komt schot in het systeem gelukkig. Gefeliciteerd @ikkanhet met jullie gezinsuitbreiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Dank je @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden