Artemis Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Dagpact Claudius zbb Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Het hele depressie gesprek raakt me diep, ik heb al zoveel proberen te schrijven na de leeggelopen band van Janigje... het lukt me niet, daarom voor iedereen die het ook raakt een warm hart, (heel depressief geweest punt) Tatum en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 1 uur geleden zei Fruitvlieg: Misschien is dit dan een leuke winkel voor je, een alcoholvrije slijter https://nixennix.com/ . Al ben ik zelf niet zo van het alcoholvrije omdat mij het nou niet bepaald om de smaak ging. Bedankt voor de tip maar ik ben ook niet zo van de alcohol vrije dranken. heb vroeger wel alcoholvrij bier geprobeerd maar daar dronk er er ook gelijk 10 van,niet echt een aanrader om te doen. vind het ook niet lekker zo vind ik cafeïnevrije koffie bijvoorbeeld ook niet te drinken. ik hou het maar bij frisdrank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 48 minuten geleden zei spirit: Krijg ook trek. In rose koeken Ik heb verse gevulde koeken ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ik denk dat ik echt heel boos had geworden als er echt alcohol in zou zitten zonder dat ze het erbij hadden gezegd. ik zou er inderdaad knap beroerd van worden ivm antabus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Nou @spirit, heb je berliner bol even opgezocht, maar kan nergens een recept vinden, waarbij ze alcohol gebruiken hoor Wel melk en gist en bloem en eieren geloof ik lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Nou, hartige taart zit in de oven wat een werk zeg Maar wel leuk om te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Hebben al warm gegeten. Gehakt cordon bleu, rösti en salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 ik heb een verse pizza gemaakt en ernaast in de oven staat nu een schaal met gehalveerde spruitjes en geknipte spekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 @ikkanhetGa ja morgen al vroeg op pad? Als het toch een poos rijden is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Groente curry van gisteren. Aangevuld met salade met feta en olijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 @ikkanhetnog 1 nachtje slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Hallo. Ik schrok van de hoeveelheid berichten die nog op de woensdagdraad zijn geplaatst. Inderdaad gingen er dingen door elkaar heenlopen. Het ging na @Yana haar vraag aan mij niet meer om die lekke band. Ik weet waarachtig niet hoe erop te antwoorden. Bij veel opmerkingen voelde ik de neiging om te reageren. Uitleggen, verdedigen, goedkeuring vragen? Roepen: nee, zo IS het niet, althans niet voor mij. Zeggen: dankjewel En : nee dat dóe ik niet. En tegelijkertijd kreeg ik een gevoel van machteloosheid, van laat maar. Straks toch maar even proberen. lady jane, karin123, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ach @Jannigje Jij vertelde gewoon jouw verhaal. Dat riep reacties op over gevoelens. De één voelde dat erbij, de ander weer iets anders. Zo gaat dat. Ik vond het wel interessant om te zien hoe mensen reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Hmm, vreemd, moest me weer opnieuw aanmelden, inclusief wachtwoord enfin, gelukt gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 3 uur geleden zei Toos: @ikkanhetGa ja morgen al vroeg op pad? Als het toch een poos rijden is? Hoeft gelukkig niet ze komen deze kant op, heel blij mee. karin123 en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ik slaap vannacht niet van de spanning Toos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 1 uur geleden zei Artax: Goedenavond allen, Inderdaad een vreemd nieuw logo: drie feestelijke ballonnen en een tekst die suggereert je alles over drinken te leren.. Feest! Ik ontdekte net overigens hoe je het logo kan verwijderen: cursor op logo, rechter muisklik, kies: element blokkeren, en dan aanmaken. Hoe je het weer terughaalt weet ik niet. Het verdwijnt tot je een ander item aanklikt, en dan is ie er weer oeps☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 43 minuten geleden zei Artax: Bij mij blijft het logo weg, evenals de blauwe raketjes en de avatars logo nu ook weg, raketjes niet, jouw avatar wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ik ga meer s wat eten en daarna lekker bedwaarts. Het roken moet de deur uit maar ik hang er zo aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Nou, troll of niet....trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 16 uur geleden zei Yvonne: Het logo linksboven @ikkanhet.... dat is behoorlijk veranderd: Heel vreemd trouwens dat er 'alles over drinken' staat. En als je inlogt op bijv. Roken de baas krijg je dat ook bovenaan de pagina.... Ja inderdaad kwam het nou ook tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden