brazer Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) Wie kijkt er naar BUZA (NPO)? ik vind dat Kees Prins heel geloofwaardig een alcoholist speelt in de rol van minister van Buitenlandse zaken. wat zien we: het 'alleen' drinken hele grote glazen whisky het dagelijkse drinken. het gulzige drinken , na een dag abstinentie, op een receptie twee volle glazen wijn achter elkaar naar binnen kiepen. het wegdrinken van tegenvallers. niet functioneren zonder alcohol risiko's nemen verlies van beheersing niet (willen )inzien hoe de drank hem in de weg zit. de omgeving dwingt hem Refusal te gaan gebruiken, maar dat is natuurlijk niets geworden.. we hadden irl Nederland de jaren 70 twee ministers die ook wel een issue hadden met drank, de heren Vredeling en Pronk uiteindelijk allebei gestopt in de nadagen van hun bestuurlijke carrière, zo konden we in interviews lezen. 4 december 2021 bewerkt door brazer correctie Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ik heb de serie gezien, jammer dat er maar 4 afleveringen waren. Ik vond het ook erg geloofwaardig, en herkenbaar. Het gevoel van die eerste glazen, het sociale risico dat je neemt. Na de eerste slok niet kunnen stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ik ga kijken of het op de stream terug te vinden is. Jullie berichten maken nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 niet veel animo hier lijkt het maar vanavond de laatste aflevering! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 1 uur geleden zei brazer: niet veel animo hier lijkt het maar vanavond de laatste aflevering! Jawel, hoor. Goede serie. Ik ben hem aan het terug kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 En nog bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ja bedankt voor de tip, ik ga ook kijken of ik wat terug kan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 als het niet lukt; via TVblik.nl kom je bij NPO Start en kun je vanaf deel 1 terugkijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Net op tijd voor het slot op NPO1 nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 8 uur geleden zei Cleo66: Shit , lees dit draadje nu pas lekker terugkijken Cleo, juist fijn als je niet 4 weken erover hoeft te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Start is gratis. Extra kost geld. Via tvblik.nl heb ik t gevonden. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 (bewerkt) Net deel 1 gezien. Boeiend en goed geacteerd. Bedankt voor de tip. Later toegevoegd: En daarna de hele serie meteen maar uitgekeken. Spannend. 12 december 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ik wil het aankomende week gaan kijken, Niks verklappen, svp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 december 2021 Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 12 uur geleden zei nancy: Ik wil het aankomende week gaan kijken, Niks verklappen, svp! fijn dat je er weer bent nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 12 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2021 Mooi, i zo vormt zich nu dan toch nog een clubje om na te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden