niks Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 6 minuten geleden zei Kohtje: Mag je nog wel in jongens en meisjes denken eigenlijk? Wij wel in ieder geval, of wij doen het wel of het wel of niet mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Haha. Ja dat dacht ik ook. Een seksloze baby, die zelf mag beslissen of die een jongen of meisje wordt. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 (bewerkt) Dan hoop ik voor jullie dat het een gezond meisje of gezonde jongen wordt. En dat jullie er allemaal gelukkig mee zullen zijn. Ik heb zelf geen kinderen, maar ik heb op latere leeftijd (hahaha... ik was 8 tot 11) wel bewust de spanning meegemaakt of ik er naast m'n zusje nog een broertje of zusje bij zou krijgen, tot drie keer toe. Het werd, tot grote frustratie van m'n zusje, drie keer een broertje.. 3 december 2021 bewerkt door Kohtje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Zwemmen, werken, familiebezoek. Eerst nog een koffie. Ik heb een chloorbrilletje gekocht. Kijken hoe dat werkt, kan ik onder water zwemmen. Met mijn ogen open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Niet schrikken van alle enge chloorbeessies hoor. Die zwommen daar altijd al... Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik heb ook geen voorkeur @Kohtje Alleen een beetje rustiger dan mini, zou wel fijn zijn. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik moet eind van de ochtend met m'n moeder naar de priklocatie voor haar boosterprik. Altijd moeilijk inschatten hoe vroeg ik daar moet zijn, bij m'n moeder. Want dan moet ze met haar rollatortje met de lift, twee deuren door, naar de auto, moet ze daar ingeholpen worden, rollator achterin, dan stukkie rijden, rollator er weer uit, moeder uit de auto lepelen, en dan achter de rollator naar de priklocatie schuifelen... Ik wil daar niet absurd vroeg aankomen, maar ook niet te laat. Moeilijk inschatten met de surrealistische snelheden die m'n moeder haalt... Tatum, karin123 en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Gewoon op tijd weg @Kohtje en de prik halen, ook al ben je wat eerder. Ze kijken echt niet of iedereen wel op de aangegeven tijd is. Prikken en de volgende. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Goeiemorgen @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Bij ons keken ze niet eens naar de tijd @Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Okee, dank @niks en @ikkanhet. Zal proberen rustig te blijven. Ik ben zelf nogal 'van de klok', afspraaktijden maken me altijd nerveus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 15 minuten geleden zei Kohtje: Okee, dank @niks en @ikkanhet. Zal proberen rustig te blijven. Ik ben zelf nogal 'van de klok', afspraaktijden maken me altijd nerveus.. Mijn man en ik hadden de afspraak 20 minuten uit elkaar en toch tegelijk aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik ga voor nog een minimeisje. @Kohtjedie afspraken daar komen niet zo nauw. Ze zijn al blij als er veel mensen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Goedemorgen allemaal, Al aardig in beweging geweest vanochtend Vanmiddag naar filmtheater 'Alles op tafel " lijkt me een leuke film, en weer alle ruimte om ons heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 45 minuten geleden zei Donder: Was jij al aan de beurt voor een boosterprik dan? Mijn moeder van 86 nog niet. Nee met de tweede vaccinatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Oh fijn @Pulluptomybumperdat het daar al zo snel kan. Hier schiet het niet echt op. Ze willen er nu wel meer vaart achter zetten. Mijn vader is 87 en heeft de brief binnen, wordt in het verzorgingshuis geprikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Goedemiddag alweer! Ohhh wat spannend @niks! Mogen wij het ook weten of hou je dat nog voor je? Ik gok op een meisje! Of zou het toch een jongen worden. @bumperjim balen, moest stiekem toch een beetje lachen omdat ik t helemaal voor me zag, jij maar sjouwen met die hond en Stier lekker uitslapen en niks door hebben. Hoop dat je de lotto wint vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 @Dondervolgens mij kun je zo een afspraak maken als je het even uitlegt. Je wilt wel maar durft niet. Ken je iemand met een auto die je er heen kan brengen? Dan moet je je maar even verzetten tegen de prik angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Voor een eerste prik leggen ze de rode loper voor je uit, als je maar een BSN nummer hebt kun je er zo terecht. Nederlanders die een boosterprik willen kunnen ook in Frankrijk terecht, las ik. Heb jij die boosterprik gehaald Bumper? Ik heb er niet zo n haast mee. Maar als je een hoogbejaarde ouder hebt die al wat langer geleden geprikt is, kan ik me voorstellen dat je dat wilt. Autopech en je hond moeten sjouwen, ja dat is even balen. Maar om nou af te dwingen dat je nu de loterij moet winnen lijkt me ietwat overdreven. Daar zou ik wel anderen voor naar voren willen schuiven eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 1 uur geleden zei Donder: Vraag me trouwens af wanneer ik de oproep voor mijn eerste prik ga krijgen, mijn EPD is ook al kwijt. Je kunt zonder afspraak naar binnen lopen en hem krijgen. Wel even je id meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 4 uur geleden zei Kohtje: Niet schrikken van alle enge chloorbeessies hoor. Die zwommen daar altijd al... Ik heb geen beestjes onder water gezien. Maar wel een bejaarde man met flippers aan Telt dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Zojuist zei Lonster: Ik heb geen beestjes onder water gezien. Maar wel een bejaarde man met flippers aan Telt dat ook? Hahaha... schitterend. Ik heb een poosje geleden een chloorbrilletje met glazen op sterkte gekocht/besteld, gewoon via internet. Natuurlijk niet de kwaliteit van mijn gewone bril, maar ik kan dan tenminste de overkant weer zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik heb een 'instapmodel' gekocht van 11 euro, met de belofte dat die niet zou beslaan. Dat deed ie wel helaas. Maar ik ben er toch tevreden mee. Op sterkte, oh dat lijkt me fijn Yvonne. Ik heb lenzen, wel minder last van chloor door dat brilletje. Het heeft blauwe glazen, dat had ik op het plaatje helemaal niet gezien. Omdat ik 5 dagen op een rij heb gezwommen heb ik een banketstaaf gewonnen. Nou ja zelf gekocht dan, om mezelf te belonen. Die ga ik nu opeten. Helemaal. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Het grappige van die bejaarde met zijn flippers, is dat hij echt heel erg langzaam vooruit kwam. Sommige mensen zwemmen rechtop, dat deed hij ook. Dan kom je niet echt vooruit. Maar het was wel een mooi gezicht onder water. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 hahahaha.... ik zit hier hardop te lachen Lonster... zie het helemaal voor me. Maar inderdaad, dat brilletje is prima, kostte iets van 30 euro, maar is het helemaal waard voor mij. Heb je eerst wel even gespuugd in jouw brilletje? is trouwens ook speciaal spul voor en dat helpt echt wel. En zit er niet een beschermlaagje op de glazen? Ik heb ook ooit eens nieuwe ruitjes voor in ons tuinhuisje besteld... waren ook blauw, vond dat niet zo mooi maar afijn, ik kon er niet van wakker liggen. Na een dik jaar kwam ik er achter dat dat blauwe beschermfolie was Rosee, Hadocque, Lonster en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden