Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Dan hoop ik voor jullie dat het een gezond meisje of gezonde jongen wordt. En dat jullie er allemaal gelukkig mee zullen zijn.
Ik heb zelf geen kinderen, maar ik heb op latere leeftijd (hahaha... ik was 8 tot 11) wel bewust de spanning meegemaakt of ik er naast m'n zusje nog een broertje of zusje bij zou krijgen, tot drie keer toe. Het werd, tot grote frustratie van m'n zusje, drie keer een broertje.. :)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eind van de ochtend met m'n moeder naar de priklocatie voor haar boosterprik.  Altijd moeilijk inschatten hoe vroeg ik daar moet zijn, bij m'n moeder. Want dan moet ze met haar rollatortje met de lift, twee deuren door, naar de auto, moet ze daar ingeholpen worden, rollator achterin, dan stukkie rijden, rollator er weer uit, moeder uit de auto lepelen, en dan achter de rollator naar de priklocatie schuifelen...  Ik wil daar niet absurd vroeg aankomen, maar ook niet te laat. Moeilijk inschatten met de surrealistische snelheden die m'n moeder haalt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer! Ohhh wat spannend @niks! Mogen wij het ook weten of hou je dat nog voor je? Ik gok op een meisje! Of zou het toch een jongen worden.:D @bumperjim balen, moest stiekem toch een beetje lachen omdat ik t helemaal voor me zag, jij maar sjouwen met die hond en Stier lekker uitslapen en niks door hebben. Hoop dat je de lotto wint vandaag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een eerste prik leggen ze de rode loper voor je uit, als je maar een BSN nummer hebt kun je er zo terecht. 

Nederlanders die een boosterprik willen kunnen ook in Frankrijk terecht, las ik. Heb jij die boosterprik gehaald Bumper? 

Ik heb er niet zo n haast mee. Maar als je een hoogbejaarde ouder hebt die al wat langer geleden geprikt is, kan ik me voorstellen dat je dat wilt. 

Autopech en je hond moeten sjouwen, ja dat is even balen. Maar om nou af te dwingen dat je nu de loterij moet winnen lijkt me ietwat overdreven. Daar zou ik wel anderen voor naar voren willen schuiven eerst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lonster:

Ik heb geen beestjes onder water gezien. Maar wel een bejaarde man met flippers aan :lol: Telt dat ook?

Hahaha... schitterend. 
Ik heb een poosje geleden een chloorbrilletje met glazen op sterkte gekocht/besteld, gewoon via internet.  
Natuurlijk niet de kwaliteit van mijn gewone bril, maar ik kan dan tenminste de overkant weer zien.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een 'instapmodel' gekocht van 11 euro, met de belofte dat die niet zou beslaan. Dat deed ie wel helaas. Maar ik ben er toch tevreden mee. Op sterkte, oh :face-icon-small-shocked: dat lijkt me fijn Yvonne.  Ik heb lenzen, wel minder last van chloor door dat brilletje. Het heeft blauwe glazen, dat had ik op het plaatje helemaal niet gezien. 

Omdat ik 5 dagen op een rij heb gezwommen heb ik een banketstaaf gewonnen. 

Nou ja zelf gekocht dan, om mezelf te belonen. Die ga ik nu opeten. Helemaal. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha.... ik zit hier hardop te lachen Lonster... zie het helemaal voor me. 
Maar inderdaad, dat brilletje is prima, kostte iets van 30 euro, maar is het helemaal waard voor mij. 
Heb je eerst wel even gespuugd in jouw brilletje? is trouwens ook speciaal spul voor en dat helpt echt wel. 
En zit er niet een beschermlaagje op de glazen? Ik heb ook ooit eens nieuwe ruitjes voor in ons tuinhuisje besteld... waren ook blauw, vond dat niet zo mooi maar afijn, ik kon er niet van wakker liggen.
Na een dik jaar kwam ik er achter dat dat blauwe beschermfolie was :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...