Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 We hebben een "maat 41" forum. Zulken we schoenen ruilen? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 minuut geleden zei Tatum: We hebben een "maat 41" forum. Zulken we schoenen ruilen? Haha ja dat zou zomaar kunnen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dank je @ikkanhetdat ik bij de flapvoeten club mag horen Lengte is 1,75. Heb sinds mijn 12de maat 40 gehad en sinds vorig jaar 41, snap er niets van. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Karin, ik wel. Je voeten zijn wat platter geworden. Oefening: ga elke avond een tijdje (geen idee hoe lang, 10 minuten) op 1 blote voet staan en daarna op de andere. Na wat tijd wordt de spier onder aan je voet meer aangetrokken je wreef hoger en je voetmaat kleiner. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik heb mijn hele leven al platvoeten. karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei ikkanhet: Ik heb mijn hele leven al platvoeten. Ik ook. En een lage wreef. Ik heb zelf geen zin om daar oefeningen voor te doen. Maar het kan wél. 28 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 59 minuten geleden zei ikkanhet: @Tatum ik heb ook hmmm maat 41 Wat is er mis met maat 41 , zonder hmmmmm? Tatum en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ga ook richting platvoeten, klopt wat je zegt Tatum. Er zit nog wel een klein holletje. Dank je voor de oefening maar dan toch maar 41 net zoals jullie Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 55 minuten geleden zei ikkanhet: Ow wij leven dus lekker op grote voet jij, ik en @Tatum En ik. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik zou heel graag maat 41 hebben... ik heb maat 43 en soms zelfs maat 44... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dat is vast lastig met schoenen vinden? Of valt dat mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik heb vroeger wel vaak die oefening gedaan. Er was toen ook minder schoen keuze. Ik had speciale winkels. Maar tegenwoordig kan ik alles n mijn gading vinden en heb ik lange tijd de oefeningen losgelaten. Tijdens de oefeningen doen kan je schoenmaat kleiner worden, maar dat blijft niet. Als je stopt gaan je voeten terug naar platvoeten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik had gisteren zo’n dag dat alles fout gaat en tegen zit @Yvonne. En door een stom ongelukje (auto) kost het me ook nog veel geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 In Duitsland Lobberich is de keuze enorm in grote schoenenmaten voor vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Klopt @Yvonne, hij is al een tijdje volwassen. Ik heb gewoon een beetje moeite met loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dit bericht heeft er meer dan 2 uur over gedaan! Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Wow wat vervelend @Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Is dat weer op orde te krijgen met voldoende vit b1 in te nemen ? Ja vroeg of laat , kunnen we allemaal complicaties krijgen van overmatig alcoholgebruik. Sterkte, zal niet meevallen als je dit hoort... De neuroloog zei vooral geen alchohol meer te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Ik neem aan dat je daar ook begeleiding in krijgt in het oplossen van te veel hechten aan " jongere " personen. Lijkt mij niet dat je dit zomaar doet, zonder dat daar een diepere oorzaak in ligt ? Het is niet dat ik ze uitkies, ja ik krijg daar begeleiding in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 uur geleden zei Lonster: Ik lees nooit eens dat je daar zelf ideeën over hebt. Je hebt het altijd over wat anderen vinden. Dat is wat je noemt achterin blijven zitten. Heb jij problemen? Ik heb er, moest ik alle oplossingen hebben dan was ik reeds lang uit de kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 uur geleden zei karin123: @Claudiusviel je voor je scheiding ook op veel jongere personen? Ja, maar ik herhaal, ik kies ze niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Oh dat lijkt mij ook lastig @Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 11 minuten geleden zei Claudius: Ja, maar ik herhaal, ik kies ze niet uit. Kiezen hun jou? Wat verwachten ze van jou, denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Claudiusze komen dus op jou af? Moet ik het zo zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 minuut geleden zei Tatum: Kiezen hun jou? Wat verwachten ze van jou, denk je? Je begrijp me niet, laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden