Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Hadocque:

Andere naam, zelfde ouwe. Heb al eeuwen zelfde mailadres en n spare mailadres, maar de site pikte t niet. Boos mailtje gestuurd, wil graag mn ouwe nick, nu eerst maar zo.

Chique hoor! Mag ik deze avatar adviseren bij deze tijdelijke upgrade? 
 

99A7E800-B714-4841-9332-DC6AB8CC2812.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

 je doet het voor mini haar sociale omgangsvormen @niks. Je wilt niet dat ze straks als dertigjarige nog steeds lukraak planten om zich heen zwiept, toch -_-

Toevallig dat je dit hier nu zo schrijft. Loop ook al hele tijd wat te tobben over het ‘appelincident’ vandaag. En hoe moeilijk het eigenlijk toch wel niet was om zo’n gewone ‘sociale’ activiteit na al die ‘asociale’ corona-tijd met zo’n kind te beleven. Je kan het haar niet kwalijk nemen natuurlijk want eigenlijk is ze sinds haar ‘bewuste’ leven niets anders gewend dan veel thuis waar de sociale normen toch wel wat anders liggen dan in een drukke, ‘chique’ winkelstraat. Ligt het aan Corona of aan ons? Mijn opvoedingsskills? Ik maak wss weer van een mug een olifant en hoef het me wellicht ook niet aan te trekken…maar dat ik tijdens de pizza spontaan wijnvisioenen kreeg is wel een vaag teken aan de wand…

Maar over de grond rollen uit verveling is toch ook wel iets dat normaal gezien iedereen vanzelf wat is afgeleerd tegen z’n dertigste hè ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht ze geen appel in de winkel eten :o dat lijkt mij toch niet zo erg? Alleen niet met de kleverige handjes aan de bruidsjurken maar dan pas ingrijpen.

Lijkt mij dan. 
 

23 minuten geleden zei Musashi:

Maar over de grond rollen uit verveling is toch ook wel iets dat normaal gezien iedereen vanzelf wat is afgeleerd tegen z’n dertigste hè ;) 

Volgens mij deed ik dat nog wel rond mijn dertigste :D maar ik had geen @Musashials mama :) :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher het was in een schoenenwinkel. (Doe niet echt heel bruidsjurkachtig hoor)  zag ook niet direct een probleem buiten dat ze haar schoenen niet meer terug wou aandoen. Tja achteraf gezien besef ik wel dat ze zo’n 4-jarige mss liever keurig zien stilzitten maja…ze heeft in elk geval geen schoen aangeraakt!:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Musashi:

@Reacher het was in een schoenenwinkel. (Doe niet echt heel bruidsjurkachtig hoor)  zag ook niet direct een probleem buiten dat ze haar schoenen niet meer terug wou aandoen. Tja achteraf gezien besef ik wel dat ze zo’n 4-jarige mss liever keurig zien stilzitten maja…ze heeft in elk geval geen schoen aangeraakt!:rolleyes:

Als je vier bent is het toch nog moeilijk om stil te zitten. Een beetje coulance van die winkelmedewerker zou ik denken..maarja het gerucht gaat dat ik de wijsheid niet in pacht heb. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook mijn conclusie, een kind moet nog wel kind kunnen zijn, zeker in bekakte middens…:D

ach zoals ik zei maak weer iets veel te groots van iets banaals en moet het nu niet perse op mezelf weer gaan betrekken…het lag gewoon allemaal aan die verkoopster nah

nog even maid kijken, dat vrolijkt op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...