Jannigje Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 1 uur geleden zei Delarope:p 1 uur geleden zei Delarope: het is sowieso niet zo wie zo. Ik heb het verbeterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 1 uur geleden zei Delarope: En een verzoek aan jullie beiden. Kunnen jullie een vrolijke avatar uitzoeken? Ik wordt al depressief als ik jullie zie! Wat is er mis met het hondje van @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 4 uur geleden zei Jannigje: Wat is er mis met het hondje van @Claudius? Dat vraag ik mij ook af. Het lijkt toch niet alsof mijn hondje een depressie heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 @DelaropeHet is, ik word en niet, ik wordt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Zullen we niet de leraar uit gaan hangen en ook nog eens op taalfouten gaan letten. Is toch flauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 @Delarope, hou nou toch eens op met je gezeik en kijk voor de verandering eens naar jezelf. Je wilt van de drank af zeg je, vertel dáár eens wat over. Lukt het je om nu niet te drinken, of ben je weer gezwicht? Op wat voor soort momenten overkomt je dat en wat zou je daar aan kunnen doen? Op welke manier denk je dat dit forum voor jou een steun kan zijn? Welke emoties probeer je te onderdrukken met drank? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Dat klinkt dan niet bepaald alsof je alle problemen hebt opgelost, hè. Hoeveel moet er nu op voordat je weer weken zonder kunt? Hoe lang leef je al zo? Heb je een baan of lukt dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) Op 15-10-2021 om 11:44 zei karin123: @Robertokan het zeker wel hebben, als je een bom naast hem gooit wordt hij er nog niet anders van, dat snap ik ook niet. Dat is de QLB van Santosh / Jeru Kabbal, stay with your breath, keep your awareness on your breath, don't focus on other things. 16 oktober 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 @Robertodat vind ik reuze knap van je dat je dat bereikt hebt. Kan ik nog een hoop van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Op 15-10-2021 om 12:13 zei Delarope: Even sparren met @Roberto later op de avond deed me de das om! Waarom kon je het niet laten om met mij te sparren? Van een karateka, gericht op zichzelf, zul je nooit winnen, kickboxer. Omdat het hier op dit forum niet gaat om wie de sterkste of de zwakste is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden