fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 2 minuten geleden zei niks: En hoe gaat het met jou? Beter dan verwacht. Ik had echt gedacht dat ik er nog een tijd lang heel slecht van zou zijn maar t hoofd in t zand steken werkt. Nee, het gaat echt wel beter dan ik had verwacht. Heel lief dat je er naar vraagt niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 (bewerkt) Ik probeer me wel voor te houden meer te doen voor mezelf. Goed doen voor mezelf. Dat is niet gemakkelijk maar t leven is te kort om t anders te leven Tot ik t weer vergeet uiteraard 5 oktober 2021 bewerkt door fleurtje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ik ben er maar weer mee weg.. @Bor, hou t recht @Yvonne, jonge bloem Kus voor @niks en babietje @spirit, braaf zijn gij se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 14 minuten geleden zei fleurtje: Ik heb t moeilijk als zij t moeilijk heeft. Heel herkenbaar Fleurtje. Ook het feit dat je het eigenlijk niet wilt weten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Lekker slapen dan, knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Haha babietje, dreumes @fleurtje. Ondernemend en ondeugend, maar ook heel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 12 uur geleden zei knakker: @Jannigje: hoe gaat het daar nu? Gisteren de arts nog gebeld? Carry on. Nee ik heb niet gebeld, dat heeft geen zin. Ik moet wachten tot de chirurg het ziet, dan moet hij het maar beoordelen. Donderdag heb ik een afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ja @fleurtje, fijn dat je weer even ,langskomt. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Nog twee dagen afzien dus @Jannigje. Probeer de zinnen te verzetten. Het weer wordt beter. Als het lukt en mag: ga naar buiten voor een blokje om. Zoek een bankje uit de wind, neem een boek mee en een thermoskan thee. Even eruit. Vaak knap ik er toch van op, ik hoop jij ook. En welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ik heb nu ook weer problemen met de site, ik val er soms gewoon uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 56 minuten geleden zei Claudius: Ik heb nu ook weer problemen met de site, ik val er soms gewoon uit. Geen pijn gedaan hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Geen pijn gedaan hoop ik. Geestelijke pijn, frustratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 59 minuten geleden zei Claudius: Geestelijke pijn, frustratie was eigenlijk een grapje mijn vraag als antwoord op jou eruit vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden