Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Nou, hier ook maar een paar dan. En ja, ik ben heel blij met mijn warme bed 's nachts, nóg blijer met een wc heel dichtbij, en zou nóg blijer zijn als ik 's nachts niet wakker zou worden. Wel 's morgens vroeg weer dan natuurlijk .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Wel een gehannes trouwens met krukken midden in de nacht naar kamer 100 moeten... Gelukkig gaat het weer een stukje de goede kant op en heb ik er nog maar 1 nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Heerlijk warm bed, en ik wordt nog blijer als ik het dan bv half 3 zie en dan bedenk als ik moet werken dat ik dan nog verder mag slapen Als ik om half 5 wakker wordt is dat kg maar 3 kwartier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Voel je je weer een beetje beter dan gisteren Lieke? Geen idee van wat er aan de hand was, maar klonk niet fijn... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Hmmmmm @Bor.... zóóó lekker een saucijzenbroodje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Goedemorgen allemaal, Ja , zeker heel lekker zo,n saucijzenbroodje Maarre....past dat dan in je gezonde leefstijl Bor En je was toch aan de diarree ?? Vanochtend al een wandeling achter de rug vriend heeft een appartementje aangeboden gekregen in mijn woonplaats Hij woont nu bijna 15 km. bij mij vandaan Leuke locatie, met een terrasje. Ik vind het zooo spannend. Hij staat 4e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 DAGPACT ; Claudius zbb Maja Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Yvonne: Voel je je weer een beetje beter dan gisteren Lieke? Geen idee van wat er aan de hand was, maar klonk niet fijn... Ja ik voel mij beter , ik ben gisteren aangereden door een vrachtwagen op de snelweg die opeens rechtsaf mijn baan op kwam. Ik ben opzij geduwd en draaiend / schuivend tot stilstand met de vrachtwagen recht tegen mijn deur aan . Kon er niet uit dat was paniek . Gelukkig alleen maar veel blikschade . 28 september 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Jeetje Lieke, wat moet je verschrikkelijk geschrokken zijn. Brrrrr. Wel fijn dat je er ongeschonden uit bent gekomen, maar echt, wat een ellendige ervaring. DAGPACT ; Claudius zbb Maja Rapilos Yvonne Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Idd flink geschrokken , eerste wat ik dacht gelukkig drink ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) Lieke toch. Ik heb ook moeite met het plaatsen van berichtjes. Doe het nu op de dagbesteding maar daar is het precies hetzelfde maar gelukkig is het weer gewoon het forum zonder een ziekelijk idiote aandacht vrager. O ja mijn PC is even in de revisie. werd tijd na 3 jaar. 28 september 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Idd flink geschrokken , eerste wat ik dacht gelukkig drink ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 1 minuut geleden zei Bor: Is dat het eerste wat je dacht? Ik drink niet? Ik zou eerder blij zijn nog te leven, zo'n vrachtwagen kan je wel dood drukken. Heb je niks tegen te zeggen die wagens. Klopt dat was een gedachte ik heb angst voor politie sinds ik de fuik in gereden ben met alcohol. Terecht maar het heeft mij angst gegeven . En tuurlijk was ik blij dat ik niets had , maar het feit dat ik nuchter was voelde goed. Komt raar over misschien maar het geruststelde mij wel. Ja als behoorlijk intimiderende als deze opeens op zij komt en je hen recht tegen je portier hebt staan .brrr Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Heftig @Lieke7777! Een bloemetje voor jou. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Nou @Lieke7777, Dat kan ik me levendig voorstellen dat je je dood geschrokken bent ! Enfin, mijn bed is verschoond en de hoezen hangen al buiten te wapperen Straks maar eens op het fietsie naar de tuin Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Wat had de vrachtwagenchauffeur voor een verklaring dan @Lieke7777 ? Hij was toch zelf niet dronken zeker ?? Had hij je niet gezien ? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) 15 minuten geleden zei rapilos: Wat had de vrachtwagenchauffeur voor een verklaring dan @Lieke7777 ? Hij was toch zelf niet dronken zeker ?? Had hij je niet gezien ? Hij had mij niet gezien , ik reed in zijn dode hoek . Ik kwam vanuit een oprit die overgaat in een vrachtwagen baan . Op moment dat ik dacht zal ik er achter gaan of er voor gaan, was het gebeurd al. Alles is goed afgehandeld mbt schade formulier auto gaat eerst naar schade bedrijf . 28 september 2021 bewerkt door Lieke7777 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Aboutaleb: Ja hallo, denk eens even aan die vrachtwagen chauffeur! Dat mens gaf hem geen ruimte. Pleurt jij een een heel eind van dit forum af , afschuwelijk mens dat jij zelf bent. 28 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Hi. Wakker. Gisteravond tot laat zitten wachten op al die extra eters @Jannigje en @Reacher het was rode kool uit de diepvries, maar wel ooit zelf vers verwerkt tot lekker @nancy @Lieke7777 kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Gelukkig alleen maar blikschade, maar dat is al vervelend genoeg waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Nee, niet bepaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Idd @spirit 8 dagen vrij , maar moet ook nodig aan de slag met e-learnings. En een presentatie in orde maken , maar heb er lekker de tijd voor zo , want heb verder eigenlijk geen afspraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 1 uur geleden zei Bor: Ik krijg nou nooit zulke lieve berichtjes. Wat doe ik toch fout Ik ook niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 2 minuten geleden zei Bor: Oei. Eigenlijk maakte ik een grapje.. Ja ik toch ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Waar kom jij vandaan @Aboutaleb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Auto is naar schade bedrijf mochten hem niet meer mee , schade is fors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden