Lonster Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Ja misselijk, gek he Rapilos, dat je het zo lijfelijk kan voelen. De vriendin met wie ik was wilde nog wel een biertje drinken erna. Nou echt geen trek in. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 4 uur geleden zei Reacher: Heb je nu een nieuwe strafpunt erbij Q? Soms moet je niet afkorten maar voluit schrijven: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik heb oorontsteking en zit thuis. Dus dat treft dan kan ik nog veel meer leuke grapjes maken hier. Ik heb een soort vam halve ban enorme belemmeringen om iets te plaatsen. Maar goed, het zal wel weer overgaan. @Bor kom op volhouder, tijd geven hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Ja, dat helpt niet echt. Te koud inmiddels voor de boot? Lopen met de hond anders? Wind aan je kop werkt best prettig, vind ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 27 minuten geleden zei Bor: Ik kan ook maar beter ophouden met die lifestyle training. M'n lijf protesteert alleen maar harder. Jeetje Bor, hoelang ben je nu helemaal begonnen ?? Op wat voor manier protesteert je lijf dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Dat is balen @Bor vooral omdat je het juist goed probeert te doen. Misschien een soort reactie op de fysieke reset ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Goed dat je gebeld hebt dan. Hé, die begeleider heb je niet voor niets en het is duur genoeg allemaal. Optimaal benutten dus. Stickers goed opgeplakt ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Oh, ziek @Bor Ja, dat is vervelend kan best hoor, dat je lijf moet resetten zou het zeker volhouden, je nieuwe gezonde leefstijl er heerst trouwens weer van alles hoor ik en zie dat ook om me heen. sterkte. You can do it ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 31 minuten geleden zei Bor: Wordt volledig vergoedt. Weet ik, maar andermans geld is ook geld, de kosten zijn er. En die ben je waard. Stoppen met roken is echt hel, maar elke sigaret die ik niet opsteek, levert me 10 cent op van m'n jongste dochter. Best motiverend rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Je hebt Radler met en zonder alcohol @spirit Opletten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 *knipper knipper* ik was in slaap gevallen @Lonsteren nu is het plots donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Wát een gesodemieter om hier iets geplaatst te krijgen, grrrrr..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Maar voor de rest gaat alles goed...behalve dat ik behoorlijk depri ben. En nee, dat heeft niks te maken met de naderende herfst. Eerlijk gezegd is dat mijn lievelingsseizoen. Maar ik kan mijn draai in het leven even niet vinden. Komt goed. Moest het even kwijt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Heb je al je meldingen aangeklikt @nancy? Volgens Pinkman (geloof ik die dat schreef) kan dat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Herfst is ook mijn favoriete seizoen. Lukt het om af en toe buiten een wandelingetje te maken @nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 20 minuten geleden zei Reacher: Heb je al je meldingen aangeklikt @nancy? Volgens Pinkman (geloof ik die dat schreef) kan dat helpen. Nee, dat klopt niet wat Pinkman schreef. Daar zit het probleem niet. En ja, wandelen gaat lukken, morgen haal ik mijn kleinkinderen op, dat helpt ook enorm! En die gaan mee op baby- visite en daarna bbq-en. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Oh, nu gaat het weer makkelijker rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 7 minuten geleden zei nancy: Oh, nu gaat het weer makkelijker Dat effect heb ik Monster en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Ik hoorde net mijn Socrates zijn beste zangstem gebruiken om andere katten in de buurt in bedwang te houden en ik zit nu te dubben of ik de duistere brandgang vol met kruisspinnen in ga om hem bij te staan of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Hij is binnen en ziet er niet best uit. Ouwe vechtersbaas. Veel plezier morgen @nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 14 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Prachtig plaatje @ikkanhet! Dank je wel. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Ga ik nog proberen om iets te posten? Afijn, fijn weekend allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Dit duurde eigenlijk maar 3 seconden. Ik zie dus .............. la maar. Ik heb mijn pc een week in slaapstand gehad, dus die update is aan mij voorbij gegaan, vermoed ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Dank jullie wel voor al jullie hartverwarmende wensen. Ik wilde even kort reageren maar toen vloeiden de woorden uit mijn toetsenbord, dus dat heb ik maar verplaatst naar mijn eigen draad. In het kort: de operatie is geslaagd, de narcose inmiddels uitgewerkt (dat is wat minder) maar de pijn is goed te doen. (Ik heb Tramadol gekregen, maar die neem ik liever niet) En ik ben inmiddels in een hotel voor 5 nachten om weer bij te komen. Én ik heb vandaag alleen maar vriendelijke, echt aardige mensen ontmoet. Opeens herinner ik me: de dagelijkse gedachte “probeer 24 uur lang alles positief te ervaren” (of iets in die strekking) Dat lukt tot nu toe aardig. karin123, IJsvogel en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Hé @Monster wat fijn dat jij er nu ook weer even bent. Ik denk best regelmatig aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 @Reacher beterschap en jij ook @Bor. Ik hoop dat het je lukt door te gaan met je programma. En @Quinn en je al bekomen van de geestelijke uitputtingsslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden