Claudius Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) Goeiemorgen iedereen Dapact Claudius 19 september 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 4 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dapact Claudius Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Zojuist zei Zbb: Goedemorgen Goeiemrgen Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Morguh ook vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 16 minuten geleden zei Zbb: Dagpact Claudius Zbb Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Als ik 3 uur iedere nacht slaap de laatste 3 weken, dan ben ik zeer tevreden @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) Ik ga aan mijn dagtaak beginnen voor de afdeling, koffie maken, tafels kuisen, bestek gereed zetten, afwasmachine. En dan straks terug opruimen 19 september 2021 bewerkt door Claudius rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Ohh dat is wel heel kort. ik slaap wel redelijk,alleen altijd veelste vroeg wakker. word zelden eens uitgerust wakker. maar ik mag niet klagen als ik jou zo lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Goedemorgen! Gisteren heerlijk uitgewaaid in Katwijk en genoten can de warmte van de zon. Vandaag weer een opruimdag samen met mijn zus. Zo wordt stapje voor stapje de opslagkamer tjokvol (overbodige) voorraad een eigen plekje in het ouderlijk huis. Fijn om dat samen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Flink wat werk om te verzetten vandaag Maja. fijn om dat samen met je zus te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Ik maak vandaag af wat af moet en dan neem ik even afstand van alle klusjes. overal waar ik kijk zie ik wel werk,er zijn altijd dingen die gedaan moeten worden op een boot. kan zo weinig aan denk het laatste half jaar al. loop mezelf heel snel voorbij de laatste tijd moet ik niet doen,dat is een veelste grote trigger voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Goedezondagmorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Pas goed op jezelf @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Ik kan me indenken dat er dingen zijn die gedaan móeten worden op/aan een boot. Maar voor de rest even pas op de plaats dus zbb, het werk loopt niet weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Nee inderdaad. wat vandaag niet afkomt komt wel weer een keer. kan mezelf ook helemaal gek maken als iets ook maar een millimeter scheef zit of net niet naar me zin. het moet geen zooitje worden maar beetje minder perfectionistisch mag wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Goeiemorgen allemaal, We hebben vandaag zonrdag zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen. Zo met de kleintjes naar het zwembad. En dan in de namiddag met familie en gezin terrasje pakken en uit eten. 19 september 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Hieperdepiep hoera met de verjaardag van mijn dochter. Zbb en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Van harte gefeliciteerd!! ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Dank je wel @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Proficiat ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Dank je @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Van harte @ikkanhet. Gisteren bijzondere voorstelling gezien. Hier om de hoek nog wel. Kinderen hebben het zwaar met school. Ik vind dat heel lastig om mee om te gaan. Het gevoel om alles te willen doen zodat zij maar geen rotgevoel hebben. Daar gebukt onder gaan. Het lukt me gelukkig steeds vaker om te zien dat ik gewoon mijn leven kan leiden NAAST hun gevoelens. Ik kan er voor ze zijn, steunen, maar ik hoef het niet over te nemen, zelf stoppen met leven. Aankleden, ontbijten en wandelen. Dan naar de oude moeder. Fijne dag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Dank je wel @Lika Doe je goed , je ben echt gegroeid. Herken dat gevoel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden