Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Gefeliciteerd @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @Reachergefeliciteerd!! en lieve @fleurtje @nancyik hoop dat je snel opknapt. nancy, Reacher en fleurtje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Beterschap @nancy ja werkgevers zijn nooit blij met zieken , maar je hebt het op zijn minst geprobeerd toch. Bij mij hebben ze al een aantal keer gevraagd om extra te werken . Uhh nee dat wil ik niet ik heb gekozen voor 20 uur per week en dat is een keuze gebaseerd op mijn lichamelijk gebreken om mijzelf te beschermen wil nog langer mee zonder extra kwalen . Maar het nee zeggen vind ik lastig, zeg het wel maar ik ga dan weer in de nivea stand .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 3 minuten geleden zei spirit: He @Reacherkom je nu pas mee. Gefeliciteerd Moet naar een deadline toewerken 21 septemer, dat is al snel. Eerst ook nog jarig zaterdag. 60 jaar maar liefst. Droge afmelding voor vandaag en welterusten. Jij de 18e jarig heb hier de 17e en 19e verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Wat is @Reacher jarig??!! GEFELICITEERD!!!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Nog een liedje voor je op de valreep. (ik ben die ene, vermomd zoals je ziet) Rosee en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @fleurtje @nancy fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 er was er één jarig, hoera, hoera Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 10 uur geleden zei nancy: Met zestien jaar ben je nog gewoon een kind. Niks volwassen. Het is inderdaad een kind @Reacher Ik ga er misschien later op mijn wie is wie pagina over verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden