Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Reeds 5 mensen op het domein tegen gekomen die ik van de PaaZ of van vroeger uit deze kliniek ken. Met 3 van hen gesproken en mijn vermoedens wat betreft of het opviel met welke mensen ik vroeger veel sprak in de klinieken kloppen. 

Geplaatst (bewerkt)

Joehoe goeie morgen allemaal. Ben gisteren bij de kringloop geweest. Had vannacht een jeuk op m'n hoofd niet normaal.:wacko: Gauw m'n haar gewassen.

Claudius toppie kerel.

bewerkt door bolletje
Geplaatst
9 minuten geleden zei bolletje:

Joehoe goeie morgen allemaal. Ben gisteren bij de kringloop geweest. Had vannacht een jeuk op m'n hoofd niet normaal.:wacko: Gauw m'n haar gewassen.

Claudius toppie kerel.

Hahahaha zoiets zou mij ook zo maar gebeuren.:lol:

Geplaatst

Goedemorgen. Drukke week met veel bijkomende verplichte afspraken. Vandaag een gesprek waar ik enorm tegenop zie. Ik doe de nieuwsgierigheidsknop van @Lika aan;) En ik hou het klein, dat helpt. En ik probeer mild te zijn voor mezelf. Uiteindelijk vergaat de mensheid en is dit gesprek totaal onbelangrijk geworden.:P

Geplaatst
2 minuten geleden zei bolletje:

Heu Rosee wanneer vergaat die dan? Wil nog naar Nepal, Australië, Lekker keuvelen met de Aborigieeeeers en hun droomwereld. enz. Maar gauw doen dan.

Ik ga mee! :)

Maar voorlopig aan het werk. Later zonder kater! 

Geplaatst
1 uur geleden zei Pinkman:

Ik las inderdaad dat je slecht geslapen had. Maar slaap je slecht in of door? Je bent net een weekje alcohol vrij, daar moet je ook van herstellen. 

Het grootste probleem is, dat ik op een plaats als deze steeds teveel koffie drink. Wat dan een probleem is voor mijn darmen enzo . Dus ik word wakker omdat ik naar het wc moet. Ik had wat gekregen om in te slapen.. 

Hier is het nu aan t regenen . Toch ga ik straks even naar de winkels en naar huis. De dokter moet het nog wel goed keuren. Zaterdag bijna heel dag in verlof , ik kom wel tijdens de middag terug om te eten. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...