Claudius Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Weer slecht geslapen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Dag 7 reeds in de kliniek, 7 volledige dagen droog. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Reeds 5 mensen op het domein tegen gekomen die ik van de PaaZ of van vroeger uit deze kliniek ken. Met 3 van hen gesproken en mijn vermoedens wat betreft of het opviel met welke mensen ik vroeger veel sprak in de klinieken kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen Claudius en goedemorgen frummers. Het wordt al licht, tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 En goedemorgen Pinkman natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goeiemorgen allemaal, Wow heb tot half zeven doorgelapen ...... super blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Ow ik zie er is geen verschil meer bij de benoeming van de forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Aha vandaar de raket. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Dagpact Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) Joehoe goeie morgen allemaal. Ben gisteren bij de kringloop geweest. Had vannacht een jeuk op m'n hoofd niet normaal. Gauw m'n haar gewassen. Claudius toppie kerel. 15 september 2021 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 21 minuten geleden zei Pinkman: Goedemorgen, @Claudius hoe was je nacht? Staat er toch denk ik? Weer slecht geslapen, ik zou voorlopig ook best koffie zo laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 9 minuten geleden zei bolletje: Joehoe goeie morgen allemaal. Ben gisteren bij de kringloop geweest. Had vannacht een jeuk op m'n hoofd niet normaal. Gauw m'n haar gewassen. Claudius toppie kerel. Hahahaha zoiets zou mij ook zo maar gebeuren. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 9 minuten geleden zei Claudius: Staat er toch denk ik? Weer slecht geslapen, ik zou voorlopig ook best koffie zo laten. Niet zo bozig @Claudius Maar zeven dagen niet gedronken is top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @bolletjewolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen. Drukke week met veel bijkomende verplichte afspraken. Vandaag een gesprek waar ik enorm tegenop zie. Ik doe de nieuwsgierigheidsknop van @Lika aan En ik hou het klein, dat helpt. En ik probeer mild te zijn voor mezelf. Uiteindelijk vergaat de mensheid en is dit gesprek totaal onbelangrijk geworden. Reacher en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Oe lekker Boekanier. Ik ken de bouillon. Heerlijk. Welkom trouwens op ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Heu Rosee wanneer vergaat die dan? Wil nog naar Nepal, Australië, Lekker keuvelen met de Aborigieeeeers en hun droomwereld. enz. Maar gauw doen dan. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Fijne dag allemaal Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) @Boekanier welkom 15 september 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 4 minuten geleden zei Rosee: Uiteindelijk vergaat de mensheid en is dit gesprek totaal onbelangrijk geworden. Peptalk Van Het Jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen. Zet ‘m op @Rosee! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 2 minuten geleden zei bolletje: Heu Rosee wanneer vergaat die dan? Wil nog naar Nepal, Australië, Lekker keuvelen met de Aborigieeeeers en hun droomwereld. enz. Maar gauw doen dan. Ik ga mee! Maar voorlopig aan het werk. Later zonder kater! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) @Quinn hartelijk gefeliciteerd met je 6 maanden topper ga zo door. 15 september 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 1 uur geleden zei Pinkman: Ik las inderdaad dat je slecht geslapen had. Maar slaap je slecht in of door? Je bent net een weekje alcohol vrij, daar moet je ook van herstellen. Het grootste probleem is, dat ik op een plaats als deze steeds teveel koffie drink. Wat dan een probleem is voor mijn darmen enzo . Dus ik word wakker omdat ik naar het wc moet. Ik had wat gekregen om in te slapen.. Hier is het nu aan t regenen . Toch ga ik straks even naar de winkels en naar huis. De dokter moet het nog wel goed keuren. Zaterdag bijna heel dag in verlof , ik kom wel tijdens de middag terug om te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden