Spring naar bijdragen

Woensdag 1 september 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen    beterschap  @Quinn  hopelijk snel beter ,  en dat het maar een gewone  griep mag zijn  , daar ben je ook wel even door gevloerd .

@niks fijn dat je de gemoedsrust  hebt om verder te gaan , belangrijk in je proces van verwerking. 

Wat gaat het snel met mini 8 maanden al weer  .

Vervelend @Rosee  een wasmachine  is zo must have  , kan haast niet zonder  hé. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Buiten weer zwaar bewolkt
|Parkietje weer op het balkon gezet, waar hij de grootste lol (lees; conversatie) heeft met de wilde halsband parkieten in de buurt )

Net een grote pan verse tomatensoep gemaakt van reuze tomaten uit de kas
Met verse lavas en ui, ook uit de tuin
Nu liggen er nog een berg appeltjes te wachten om verwerkt te worden, tot appelmoes of appeltaart
Maar weet niet of ik er nu nog aan ga beginnen hoor
Vriend komt straks ook, en dan gaan we naar Scheveningen lunchen en aansluitend naar een museum
wat hebben we het toch weer slecht he :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei rapilos:

Jammer Jane, dat fietsmaatje niet doorgaat
Nou ja, dan moet je dus wat anders verzinnen voor vandaag :)

Ik heb mezelf net een jaarabo cadeau gedaan Raps
heb wat hulp nodig met de laatste 10 kilo eraf
en met de winter voor de deur. lijkt me dit een goede investering in mezelf.
Nu nog de daad bij het woord voegen en aan de slag ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat lekkere dingen gehaald bij turkse winkel, mjammie. Wasmachine kan helaas niet meer gemaakt, lagen van de trommel versleten. Kan er nog wel mee wassen maar maakt een enorme herrie haha. Bleek ook alweer 13 jaar oud te zijn dat ding, ik dacht een jaar of 5. Maar snel achteraan. Niet echt interessant dit maar wilde jullie de afloop niet onthouden.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei spirit:

Nou @Rosee, je kan er maar mee zitten. Een nieuwe wasmachine koop je ook niet iedere dag. Bij mij was het toen een verstopte filter en dat heb ik ook gedeeld toen hier. 

Mij kennende stel ik dat weer eindeloos uit en blijf ik deze gebruiken tot ie een keer ontploft of zoiets:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen

vandazg 9 dagen av. net terug deugddoend loopje buiten. Mijn humeur verbetert met de dag. Voorlopig voel ik me top zelfs met enkele tegenslagen deze week. Zie precies alles anders . Ipv te dramatiseren denk ik ale hup los het op en ga er voor. Lees heel veel op dit forum en ben tijdens het lopen Verschillende podcasts aan t beluisteren over verslaving in het algemeen. Doet me deugd en geeft me moed om door te gaan! Fijne avond nog allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen

vandazg 9 dagen av. net terug deugddoend loopje buiten. Mijn humeur verbetert met de dag. Voorlopig voel ik me top zelfs met enkele tegenslagen deze week. Zie precies alles anders . Ipv te dramatiseren denk ik ale hup los het op en ga er voor. Lees heel veel op dit forum en ben tijdens het lopen Verschillende podcasts aan t beluisteren over verslaving in het algemeen. Doet me deugd en geeft me moed om door te gaan! Fijne avond nog allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen

vandazg 9 dagen av. net terug deugddoend loopje buiten. Mijn humeur verbetert met de dag. Voorlopig voel ik me top zelfs met enkele tegenslagen deze week. Zie precies alles anders . Ipv te dramatiseren denk ik ale hup los het op en ga er voor. Lees heel veel op dit forum en ben tijdens het lopen Verschillende podcasts aan t beluisteren over verslaving in het algemeen. Doet me deugd en geeft me moed om door te gaan! Fijne avond nog allemaal 

bewerkt door Steph001
Dubbel geplaatst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...