Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen beterschap @Quinn hopelijk snel beter , en dat het maar een gewone griep mag zijn , daar ben je ook wel even door gevloerd . @niks fijn dat je de gemoedsrust hebt om verder te gaan , belangrijk in je proces van verwerking. Wat gaat het snel met mini 8 maanden al weer . Vervelend @Rosee een wasmachine is zo must have , kan haast niet zonder hé. 1 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Vanmiddag naar de reumatoloog en vanavond Skype gesprek met familie begeleider . We spreken haar 1 keer per maand in de avond ongeveer 2 uurtjes. Het loopt allemaal beetje zo naar het einde toe . Rosee en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 13 minuten geleden zei ikkanhet: dagpact:Maja Yvonne ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Een hele goede morgen allemaal, Buiten weer zwaar bewolkt |Parkietje weer op het balkon gezet, waar hij de grootste lol (lees; conversatie) heeft met de wilde halsband parkieten in de buurt ) Net een grote pan verse tomatensoep gemaakt van reuze tomaten uit de kas Met verse lavas en ui, ook uit de tuin Nu liggen er nog een berg appeltjes te wachten om verwerkt te worden, tot appelmoes of appeltaart Maar weet niet of ik er nu nog aan ga beginnen hoor Vriend komt straks ook, en dan gaan we naar Scheveningen lunchen en aansluitend naar een museum wat hebben we het toch weer slecht he Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Jammer Jane, dat fietsmaatje niet doorgaat Nou ja, dan moet je dus wat anders verzinnen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Bedankt allen. Geen corona en straks naar de huisarts omdat die me dan toch wel graag wil zien. Snap ik, ik ben leuk tenslotte. Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 23 minuten geleden zei Quinn: Bedankt allen. Geen corona en straks naar de huisarts omdat die me dan toch wel graag wil zien. Snap ik, ik ben leuk tenslotte. Oke, nou weet je in elk geval wat @Quinn Succes bij de dokter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 49 minuten geleden zei rapilos: Jammer Jane, dat fietsmaatje niet doorgaat Nou ja, dan moet je dus wat anders verzinnen voor vandaag Ik heb mezelf net een jaarabo cadeau gedaan Raps heb wat hulp nodig met de laatste 10 kilo eraf en met de winter voor de deur. lijkt me dit een goede investering in mezelf. Nu nog de daad bij het woord voegen en aan de slag ermee rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Leuk je te horen wat is een lambal dag ? @Cleo66 Jammer dat het stopt logeer opvang, had ze niet even kunnen wachten bericht tot je thuis was ipv op vakantie ? Maar laat het leven komt goed geniet van je vakantie . 1 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Longontsteking. Antibioticakuur. Rustig aan doen en goed in de gaten houden. Niet meer roken. Je kunt niet zonder longen hè? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Longontsteking. Antibioticakuur. Rustig aan doen en goed in de gaten houden. Niet meer roken. Je kunt niet zonder longen hè? Ahhhh, wat rot voor je! Hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Nou maar uitzieken dan @Quinn Sterkte. Hoop dat de andere medicatie goed aanslaat @spirit vanmiddag, naar het Oranjehotel geweest in Scheveningen was gevangenis in de oorlog. indrukwekkend hoor nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Krieltjes, hamburger en salade. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Klinkt heerlijk, Spirit. Aankomende week ook maar eens kijken of ik dat maken kan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ik heb wat lekkere dingen gehaald bij turkse winkel, mjammie. Wasmachine kan helaas niet meer gemaakt, lagen van de trommel versleten. Kan er nog wel mee wassen maar maakt een enorme herrie haha. Bleek ook alweer 13 jaar oud te zijn dat ding, ik dacht een jaar of 5. Maar snel achteraan. Niet echt interessant dit maar wilde jullie de afloop niet onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Hier heel veel geroerbakte groenten met kipfilet, garnalen en rauwkost salade van tomaat en komkommer Wat zilvervliesrijst mee gebakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Een wasmachine van 13 jaar is best wel oud @Rosee De mijne begaf het na ruim 7 jaar, en de verkoper zei dat ik spekkoper was, want de meeste gaan maar vijf a zes jaar mee. zei hij hè, Het leek mij wel erg overdreven, maar toch maar weer een nieuwe gekocht. was geen dure hoor Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Vergeet ik helemaal om @Quinn beterschap te wensen. Akelig longontsteking Zelf ook paar keer gehad, zo'n rotgevoel als je zo benauwd bent, hoop dat de antibiotica snel aanslaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 16 minuten geleden zei spirit: Nou @Rosee, je kan er maar mee zitten. Een nieuwe wasmachine koop je ook niet iedere dag. Bij mij was het toen een verstopte filter en dat heb ik ook gedeeld toen hier. Mij kennende stel ik dat weer eindeloos uit en blijf ik deze gebruiken tot ie een keer ontploft of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph001 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Hoi iedereen vandazg 9 dagen av. net terug deugddoend loopje buiten. Mijn humeur verbetert met de dag. Voorlopig voel ik me top zelfs met enkele tegenslagen deze week. Zie precies alles anders . Ipv te dramatiseren denk ik ale hup los het op en ga er voor. Lees heel veel op dit forum en ben tijdens het lopen Verschillende podcasts aan t beluisteren over verslaving in het algemeen. Doet me deugd en geeft me moed om door te gaan! Fijne avond nog allemaal Rosee en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph001 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Hoi iedereen vandazg 9 dagen av. net terug deugddoend loopje buiten. Mijn humeur verbetert met de dag. Voorlopig voel ik me top zelfs met enkele tegenslagen deze week. Zie precies alles anders . Ipv te dramatiseren denk ik ale hup los het op en ga er voor. Lees heel veel op dit forum en ben tijdens het lopen Verschillende podcasts aan t beluisteren over verslaving in het algemeen. Doet me deugd en geeft me moed om door te gaan! Fijne avond nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph001 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Hoi iedereen vandazg 9 dagen av. net terug deugddoend loopje buiten. Mijn humeur verbetert met de dag. Voorlopig voel ik me top zelfs met enkele tegenslagen deze week. Zie precies alles anders . Ipv te dramatiseren denk ik ale hup los het op en ga er voor. Lees heel veel op dit forum en ben tijdens het lopen Verschillende podcasts aan t beluisteren over verslaving in het algemeen. Doet me deugd en geeft me moed om door te gaan! Fijne avond nog allemaal 1 september 2021 bewerkt door Steph001 Dubbel geplaatst nancy en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Wat goed Steph! Jij ook een fijne avond gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Goed om te lezen @Steph001, mooi! Hier trouwens lekker gegeten: Een soortement van goulash van garnalen, zalm, veel paprika, ui, room met wat rijst erbij... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Wat ik me wel eens afvraag, Yvonne (geen aanval) is waarom mensen wel vis eten als ze vegetariër zijn. Dat zijn toch ook dieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden