Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 augustus 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal,

Laat uit bed
Maar wat geeft het, ik moet niks vandaag, pas om 5 uur wat koken voor een client
Probeer niet zo veel te moeten van mezelf
Dat is heel moeilijk voor mij helaas, maar probeer het toch

Gisteren naar een vogelpark met speeltuin geweest met kleinkinderen
Was leuk
de jongste wilde in eerste instantie niet eens mee, want ze vond het allemaal zo spannend
uiteindelijk toch gelukt, aan het einde van de dag naar de Mac
dat was helemaal feest natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Lieke7777:

Goedemorgen  morgen ,  nou ja .

Heb een leuke week , ben in 1.5 week 8 keer op de zelfde plek zowel heen als terug op de foto geweest  met de auto 

:(

8 keer a 68 eur tikt best aan ... stomme palen die staan er nieuw  ... heb  ze niet gezien staan er verdekt opgesteld ..

 

 

Je moet ook niet zo hard rijden @Lieke7777 :D,
Ach nee hoor, dit vind ik wel heel sneu voor je
Wat een zonde geld he :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rosee:

@Lieke7777 balen:(. Minder hard rijden dan, of zeg ik nou iets heel geks.

Nee hoor niets  geks , het klinkt  raar maar eigenlijk rijd ik niet  altijd te hard , vooral op snelweg  houd ik mij aan de snelheid. 

Dit was in de bebouwde  komt net nadat je erin op uit gaat .

Gewoon op uitgekiende plekken waar je snel even de fout in kan gaan en het gaat om 7 a 8 km te hard.

Maar het tikt aan   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei IJsvogel:

@Lieke7777dat is balen zeg! Ik heb dat eens 3x achter elkaar gehad omdat ik 1x per week naar hetzelfde adres moest.  Het voelde ook oneerlijk want hoe kun je er nu van "leren" als het zo lang duurt voor je de bekeuring binnen krijgt.  Als die meteen was gekomen was het echt maar 1x gebeurt :rolleyes:

Idd en dit gaat  heen en terug  .

Even naar de ortho , even een  vaccinatie gehaald met oudste .. naar brijder  geweest  en naar de AA.

KMW .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie dat is een aanname , en idd kosten van een lifestyle  training van kan hier van betaald worden. 

En de training  gaat niet over te hard rijden met de auto   .

Mijn belangrijkste  les en leer is dat ik nu mijn gemoedstoestand  en rust in deze baalmoment kan bewaren.  En dat is mij heel wat waard  , hoe jammer het ook is van de centen. 

Maar jij kan niet in mijn knip kijken  :) 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Gelukkig weet je dan nu dat daar een paal :camera: verstopt staat. :huh:

Haha en weet je  ben er nog een aantal keer langs gereden en zag andere auto's  mij voorbij gaan , terwijl  ik mij aan slakken  gang 50 hield en zichtbaar iemand achter mij had met ergenis.

Die stoof mij ook later voorbij .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Dank je wel @ikkanhet   het is echt aanvaarden  en een les in gemoedstoestand  .

Je niet van het pad laten brengen en het laten stapelen .

daar had ik gisteren wel last van vanwege andere situaties die ik bespreekbaar gemaakt heb.

Ze kwamen binnen , maar ik leer en drink niet ..

Geloof niet dat ik het je zou kunnen nadoen. Maar inderdaad het helpt allemaal ook niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed , had willen gaan winkelen vandaag bij de primark voor de jongens   aangezien de scholen weer gaan beginnen volgende week .

Dat lukt even niet helaas , dan maar volgende maand,  hopelijk nog vele warme dagen want zomer kleding is er genoeg .

Nu stofzuigen, dweilen,  enz   dan aan einde middag wil ik stenen verder verven lekker ontspannen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is gewoon leergeld
helaas Lieke, zonde idd
maar als het mijn stad betreft
dan is het gewoon geldklopperij
zoals ook jaren de flitspalen langs de Gouwe
klauwen met geld kostten
die niet of nauwelijks te voorkomen was
plaatsvervangende schaamte hierom hier
maar ja de Gemeente moet ergens zijn tekorten mee aanvullen☺
(of wordt het opgehaalde geld niet door het Rijk verdeeld?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, als je consequent te hard rijdt, moet je ook de consequenties daarvan dragen. Acht keer een bekeuring is natuurlijk zuur, maar het idee is nou eenmaal dat je je aan de snelheid houdt hè. Zonde geld en sneu voor de jongens. 

En hi.

Was ziek, had geen fut om wat dan ook te doen. Gefeliciteerd, jullie zijn mijn eerste online activiteit in dagen. Sorry Tinder, ik moet keuzes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...