rapilos Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Een hele goede morgen allemaal, Laat uit bed Maar wat geeft het, ik moet niks vandaag, pas om 5 uur wat koken voor een client Probeer niet zo veel te moeten van mezelf Dat is heel moeilijk voor mij helaas, maar probeer het toch Gisteren naar een vogelpark met speeltuin geweest met kleinkinderen Was leuk de jongste wilde in eerste instantie niet eens mee, want ze vond het allemaal zo spannend uiteindelijk toch gelukt, aan het einde van de dag naar de Mac dat was helemaal feest natuurlijk Lieke7777, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 47 minuten geleden zei Lieke7777: Goedemorgen morgen , nou ja . Heb een leuke week , ben in 1.5 week 8 keer op de zelfde plek zowel heen als terug op de foto geweest met de auto 8 keer a 68 eur tikt best aan ... stomme palen die staan er nieuw ... heb ze niet gezien staan er verdekt opgesteld .. Je moet ook niet zo hard rijden @Lieke7777 , Ach nee hoor, dit vind ik wel heel sneu voor je Wat een zonde geld he Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 20 minuten geleden zei Rosee: @Lieke7777 balen. Minder hard rijden dan, of zeg ik nou iets heel geks. Nee hoor niets geks , het klinkt raar maar eigenlijk rijd ik niet altijd te hard , vooral op snelweg houd ik mij aan de snelheid. Dit was in de bebouwde komt net nadat je erin op uit gaat . Gewoon op uitgekiende plekken waar je snel even de fout in kan gaan en het gaat om 7 a 8 km te hard. Maar het tikt aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 5 minuten geleden zei rapilos: Je moet ook niet zo hard rijden @Lieke7777 , Ach nee hoor, dit vind ik wel heel sneu voor je Wat een zonde geld he Idd zonde geld , maar hé ik drink niet dat is het voornaamste . Rosee, rapilos en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 25 minuten geleden zei IJsvogel: @Lieke7777dat is balen zeg! Ik heb dat eens 3x achter elkaar gehad omdat ik 1x per week naar hetzelfde adres moest. Het voelde ook oneerlijk want hoe kun je er nu van "leren" als het zo lang duurt voor je de bekeuring binnen krijgt. Als die meteen was gekomen was het echt maar 1x gebeurt . Idd en dit gaat heen en terug . Even naar de ortho , even een vaccinatie gehaald met oudste .. naar brijder geweest en naar de AA. KMW . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 33 minuten geleden zei ikkanhet: Bedoel je 8 keer een proces verbaal? 8 keer een bekeuring ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) @jopie dat is een aanname , en idd kosten van een lifestyle training van kan hier van betaald worden. En de training gaat niet over te hard rijden met de auto . Mijn belangrijkste les en leer is dat ik nu mijn gemoedstoestand en rust in deze baalmoment kan bewaren. En dat is mij heel wat waard , hoe jammer het ook is van de centen. Maar jij kan niet in mijn knip kijken 27 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Lieke7777: 8 keer een bekeuring Wat erg zeg en zonde geld. Maar tis gebeurt. 27 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Maar een dik, vet compliment dat je je de rust hebt kunnen bewaren Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dank je wel @ikkanhet het is echt aanvaarden en een les in gemoedstoestand . Je niet van het pad laten brengen en het laten stapelen . daar had ik gisteren wel last van vanwege andere situaties die ik bespreekbaar gemaakt heb. Ze kwamen binnen , maar ik leer en drink niet .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Delarope: Ik zou er toch maar even een bezwaar brief aan wagen. 8 x bestraft worden voor een gelijkwaardige overtreding is wel heel veel. Lijkt mij ook wel teveel van het goede (understatement) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei Bor: Gelukkig weet je dan nu dat daar een paal verstopt staat. Haha en weet je ben er nog een aantal keer langs gereden en zag andere auto's mij voorbij gaan , terwijl ik mij aan slakken gang 50 hield en zichtbaar iemand achter mij had met ergenis. Die stoof mij ook later voorbij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Dank je wel @ikkanhet het is echt aanvaarden en een les in gemoedstoestand . Je niet van het pad laten brengen en het laten stapelen . daar had ik gisteren wel last van vanwege andere situaties die ik bespreekbaar gemaakt heb. Ze kwamen binnen , maar ik leer en drink niet .. Geloof niet dat ik het je zou kunnen nadoen. Maar inderdaad het helpt allemaal ook niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik weet het niet, of dat kan zal er eens over Googlen.. mbt deze situaties en ervaringen. Ik stuurde en zal de consequenties moeten aanvaarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Maar goed , had willen gaan winkelen vandaag bij de primark voor de jongens aangezien de scholen weer gaan beginnen volgende week . Dat lukt even niet helaas , dan maar volgende maand, hopelijk nog vele warme dagen want zomer kleding is er genoeg . Nu stofzuigen, dweilen, enz dan aan einde middag wil ik stenen verder verven lekker ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 het is gewoon leergeld helaas Lieke, zonde idd maar als het mijn stad betreft dan is het gewoon geldklopperij zoals ook jaren de flitspalen langs de Gouwe klauwen met geld kostten die niet of nauwelijks te voorkomen was plaatsvervangende schaamte hierom hier maar ja de Gemeente moet ergens zijn tekorten mee aanvullen☺ (of wordt het opgehaalde geld niet door het Rijk verdeeld?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Tja, als je consequent te hard rijdt, moet je ook de consequenties daarvan dragen. Acht keer een bekeuring is natuurlijk zuur, maar het idee is nou eenmaal dat je je aan de snelheid houdt hè. Zonde geld en sneu voor de jongens. En hi. Was ziek, had geen fut om wat dan ook te doen. Gefeliciteerd, jullie zijn mijn eerste online activiteit in dagen. Sorry Tinder, ik moet keuzes maken. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 @lady jane het betreft idd jou stad lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 In alle gevallen zit ik rond de 60 gecorrigeerd op 57 , waarvan 2 op 52 en 55 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 In alle gevallen dus te hard. Tja, balen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Klopt , zit te lezen maar het is gewoon betalen @Delarope. Het is een les , zowel in mijn knip als mentaal. succes @Bor tijdens weigtwachers deed ik lekker een appel er in met wat zoetstof , zo was het best lekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 En nu hoppa , Aan de huishouding . Fijne middag allemaal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 8 minuten geleden zei Bor: Al is natuurlijk wel zuur al die post op je deurmat. Staande gehouden worden door iets leuks in uniform is wat ik prefereer. Boete blijft toch wel dus ja.. Moet je mijn familie hebben van moeders en vaders kant heel veel politie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Prima toch? Niets mis mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 55 minuten geleden zei Bor: en belediging. Maar die laatste snap ik niet. Welke belediging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden