ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal 21 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Moghu allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Claudius en @bolletje 21 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Sleurp mmmmmmmmmmmmmmmmmm. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Hoe gaat het nu je thuis bent @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Goeiemorgen frummers. Het belooft een mooie dag te worden, Bakje om te beginnen dan maar. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Goedemorgen @ikkanhet, @bolletje, @Claudiusen de rest die zo gaat volgen. Wordt een mooie dag vandaag wat weer betreft, dus hop hop, actie! dankjewel voor de cola light @Yvonne. Fijn dat je er elke ochtend bij bent! DAGPACT ikkanhet Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Dankjewel Maja, ja, ik ga ook direct aan de slag hier, had het rondje naaktslakken vangen en verderop uitzetten er al op zitten. Nu even doorpakken, kan ik straks van het zonnetje genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 DAGPACT ikkanhet Claudius Maja ? Yvonne ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Hier ook op tijd in de startblokken. Zo douchen want vanaf 9 uur verwacht ik een bestelling. En vanmiddag bij mijn zoon op het balkon de gril aan die ik hem gekocht heb..... Gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 11 minuten geleden zei Claudius: DAGPACT ikkanhet Claudius Maja Yvonne ? Ja graag @Claudius. Vergeten het dagpact aan te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 7 minuten geleden zei Maja: Ja graag @Claudius. Vergeten het dagpact aan te vullen. Hoe gaat het met je rug? Met mijn niet goed, veel te lang krom gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @Pinkmanhoe is het gegaan gisteren..... ben aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @ikkanhet wat heb je nu weer gekocht ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Zojuist zei Claudius: @ikkanhet wat heb je nu weer gekocht ? hahahaha niet veel groots hoor, een kleine spelcomputer en krijg boodschappen bezorgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @ikkanhet hoe is het met je vriendin? Ik kreeg geen anti deprisiva van de huisarts, daar moet volgende week een psychiater over beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 5 minuten geleden zei Claudius: @ikkanhet hoe is het met je vriendin? Ik kreeg geen anti deprisiva van de huisarts, daar moet volgende week een psychiater over beslissen. Sinds gisteren niets meer vernomen dus ik denk niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @ikkanhet Woont ze ver? Zoek haar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 DAGPACT ikkanhet Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 goeiemooiemorgen frummers eens kijken of het een stranddag gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 8 minuten geleden zei Claudius: @ikkanhet Woont ze ver? Zoek haar op. Nou heel ver. In Rotterdam zelfs en heb niet eens een adres maar ga dat ook niet doen helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 @Yvonneniet op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Nee, dat klopt Ikkanhet. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden