haddock Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ik denk aan gemis van ballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Zo 14 dagen geen alcohol…gelukkig is het weer wat minder, op zonnige dagen is de trek het ergst.. ik heb naast een alcoholprobleem ook een benzo verslaving ook daar heb ik een afbouwschema voor wel heftige afkickverschijnselen krijg je daarvan… blij als ik ervan af ben. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Veertien dagen, gefeliciteerd @Loetje dat is een mooie prestatie. En elke dag is er toch maar mooi weer eentje. Wie was dat toch, die het had over kralen rijgen aan een ketting? 3 uur geleden zei Reacher: Iets anders: ik heb per ongeluk 1 zebrasok en 1 kattensok aangehad naar het werk. Zag ik net. Als het nou één zebrasok en één leeuwensok was.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Het is zo stom, ik heb nauwelijks vijf minuten van The Voice gekeken, verdeeld over alle uitgezonden seizoenen. Maar ik mis die kwebbeldraad hier dus echt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Goed bezig @Loetjesterkte met het afbouwen van de benzo's lijkt mij idd heftig de afbouw effecten . Maar hé de eerste 14 dagen zijn een feit die neemt niemand je meer af . Ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei rapilos: Nou , net terug van client op die gesloten afdeling Schat van een vrouw hoor, maar ben toch weg gegaan na 1.5 uur Moest eigenlijk twee uur Eerst 20 minuutjes buiten gewandeld Toen twee kopjes thee gedronken in de algemene koffie ruimte maar na 1.5 uur weet ik echt niet meer wat te zeggen en te doen Bovendien wordt ze dan ook wat onrustig Zal het de familie wel melden dat ik een half uurtje eerder ben weg gegaan 2 uur is best lang hoor , zie zelfs een gemiddeld fam lid niet zo lang blijven eigenlijk . Het is intensief 1 op 1 zorg en dat 2 uur lang . Ook zoals je zegt zie je dat ze er zelf onrustig van wordt . Belangrijk ook om aan te geven bij de zorg het effect van je bezoek . 6 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Dank je @Lieke7777 Heb ik het toch goed ingeschat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 4 minuten geleden zei Lieke7777: Goed bezig @Loetjesterkte met het afbouwen van de benzo's lijkt mij idd heftig de afbouw effecten . Maar hé de eerste 14 dagen zijn een feit die neemt niemand je meer af . Ga zo door Ja dat klopt, is ook best heftig last van paniek en onrust… vandaar ook denk geen trek in alcohol nog op dit moment. Ik heb wel al een feestje gehad daar ben ik twee uurtjes gebleven en weggegaan vorige week. Volgende week weer verjaardag iedereen die alcohol drinkt. Je kent het wel. Ik ga wel heen maar blijf niet te lang en slik Antabus lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Idd , @rapilos het kan best veel prikkels geven uiteindelijk als het te lang duurt. Zie het zelf ook wel eens hoor overprikkeling . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 @Loetje idd niet langer blijven dan dat je zelf aankunt en wilt. Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Is hier niemand meer op vrijdagavond dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Dankjewel lieve mensen buiten jullie om heb ik niet veel mensen om me heen. wat zal ik blij zijn als morgen voorbij is,ik heb een werkbeurt op de haven en ben echt doodziek en daarbij ben ik wat mensenschuw als ik een kater heb. zie er ook uit als een spook,echt zo n rode verzopen dikke rode plofkop. Ook ben ik wat bang voor vragen wat de politie en ambulance hier van de week voor was. ik heb tegen verschillende mensen gezegd dat ik door me rug gegaan ben,maar dat was twee dagen later ofzo,ze hebben me duidelijk onder invloed gezien. Maargoed morgen is morgen iknheb wel iets kunnen eten,daar zal ik morgen ook wel dankbaar voor zijn ik ga proberen te slapen anders blijf ik doemdenken Reacher, haddock, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 3 uur geleden zei Reacher: Iets anders: ik heb per ongeluk 1 zebrasok en 1 kattensok aangehad naar het werk. Zag ik net. Ja vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk. Reacher en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 1 minuut geleden zei hub02: Ja vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk. Ademen en mopperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 11 minuten geleden zei Zbb: Dankjewel lieve mensen buiten jullie om heb ik niet veel mensen om me heen. wat zal ik blij zijn als morgen voorbij is,ik heb een werkbeurt op de haven en ben echt doodziek en daarbij ben ik wat mensenschuw als ik een kater heb. zie er ook uit als een spook,echt zo n rode verzopen dikke rode plofkop. Ook ben ik wat bang voor vragen wat de politie en ambulance hier van de week voor was. ik heb tegen verschillende mensen gezegd dat ik door me rug gegaan ben,maar dat was twee dagen later ofzo,ze hebben me duidelijk onder invloed gezien. Maargoed morgen is morgen iknheb wel iets kunnen eten,daar zal ik morgen ook wel dankbaar voor zijn ik ga proberen te slapen anders blijf ik doemdenken Niet druk maken over wat andere mensen denken… ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Daar helpt alcohol helaas echt niet bij Zbb en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Ademen en mopperen? Tijd en ruimte vervormen en mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Oe, dat is een vette gave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Kwestie van goede ademhaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 8 minuten geleden zei Quinn: Ademen en mopperen? Kletsen en dat waar ze mee bezig zijn. Anders zouden ze alleen maar kletsen. Zijn hier trouwens ook vrouwelijke moderatoren, dan zeg ik erbij dat het een grapje is. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ik krijg een beetje angst om de angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Waar ben je bang voor @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ik herken dat wel, angst om de angst probeer afleiding te zoeken. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Voor morgen,dat ik te ziek ben,dat ik halverwege instort. ik ging vanochtend naar de antes,maar ik dacht ik beter lopen dan met de auto,ik wist niet of ik al 0 zou blazen en ook was ik nog onder invloed van diazepam. maar halverwege kon ik niet meer,bang om flauw te vallen ,zeiknat van het zweet maa een hoop glazen water en wat diazepam ging het een stuk beter Ik klaag wel vaak op de antes maar in dit soort situatie ben ik wel blij met ze Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Hangt er veel vanaf of je morgen gaat werken? Of wil je zelf graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ik hoop dat je , je echt snel beter weer gaat voelen @Zbb de angst om flauw te vallen herken ik wel was enorm duizelig als ik gedronken had te veel . En idd laat mensen denken wat ze willen denken hoe lastig en moeilijk het ook is. succes morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden