ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 11 minuten geleden zei Cleo66: Kijktip : "down the road" npo3 , 21.05 uur Is dat een film? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 4 minuten geleden zei lady jane: En Engeland gewonnen, Duitsland uitgeschakeld Ja was eerst voor Nederland, toen voor Duitsland en nu voor België Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Dat zijn 6 jongvolwassenen met Down syndroom die op reis gaan. Is inmiddels 4e seizoen. Belgisch programma. Niet te vergelijken met Johnny de Mol . Het is zo puur en eerlijk , zoals ze zijn . Geeft je een fijn gevoel . Ok doe ik dat even opnemen. Thnxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 1 uur geleden zei Jannigje: Waar dan? Niet bij mij. Misschien heeft PostNL vertraging? Voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Gefeliciteerd @Rapid! Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 1 uur geleden zei Jannigje: Waar dan? Niet bij mij. Misschien heeft PostNL vertraging? Sorry Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Waarom zou je het huidige op moeten geven? Ik ben altijd voor en en. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 En ik ben vóór het vermijden van " had ik maarssss" op latere leeftijd. En wat Quinn zegt. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 ik zou moeten weten waar ik echt voor kies meer konkreet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ik ook. Want de gedroomde toekomst is niet echt, dus wie zegt dat het goed uitpakt? Als je nu gelukkig bent? Wat is er mooier dan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ik zag net weer een leuke vacature… dub, dub, dub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 gedroomde baan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 25 minuten geleden zei lady jane: gedroomde baan?? Haha. Nee. Die heb ik niet. Wel een spannende, maar ook met leuke mensen en voor leuke mensen. Wel iets meer carrière en dat stukje weet ik nou precies niet. Ik ga eens even luisteren en voelen en vragen. Niets hoeft he… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Enne…weer zwembad gebeld. Er mag gedoucht. In de ene. Niet in de andere. Dus ga ik naar de ene. Morgenochtend. Eindelijk weer…. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 (bewerkt) Languit gevallen. Knieën nu al blauw. 29 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 3 minuten geleden zei Bor: Why? Niet gedronken hoor, bleef hangen met een voet in broekspijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Wou gaan slapen, slaap ineens over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Hele lichaam trilt nu hoofdpijn en voeten beginnen pijn te doen. Dat noemen ze nou een mooie landing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ja behoorlijk en begin steeds meer te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ga 2 paracetamol nemen en toch kijken of ik kan slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 11 uur geleden zei Bor: Gewetensvraag: Wat zou jij doen als je nu zeker gelukkig bent maar een sprong kan maken in wat je altijd van gedroomd had maar niet zeker weet van tevoren of je dan net zo gelukkig zal zijn als nu en niet terug kan? Ik zou me op die situatie voorbereiden voor het geval dat... en hopen dat die kopzorg daardoor ook wat minder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden