Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 (bewerkt) Goede instelling @ikkanhet belangrijk is voor jezelf een signalering plan te maken wanneer de externe factoren het leven even niet laten meezitten . En afspraken maken met jezelf / omgeving ( man ) wat je gaat doen om niet te drinken . Wellicht zal hij wat strenger voor je mogen zijn als je de controle lijkt te verliezen over je goede voornemen. 29 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Goede instelling @ikkanhet belangrijk is voor jezelf een signalering plan te maken wanneer de externe factoren het leven even niet laten meezitten . En afspraken maken met jezelf / omgeving ( man ) wat je gaat doen om niet te drinken . Wellicht zal hij wat strenger voor je mogen zijn als je de controle lijkt te verliezen over je goede voornemen. Ja mijn man moet ook strenger worden/zijn. Heb ik hem vanmorgen nog gezegd en heb een lijstje van iemand waar veel opstaat wat ik op het moment van trek kan gaan doen. Ben nu een paar weken overdag alleen maar ik ga me bewijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 ben nu zittend en met tussen pauzes aan het stofzuigen. Wou mijn man vanavond doen maar dat krijg ik niet over mijn hart na een dag hard werken. lukt me wel, gewoon in fases. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 (bewerkt) Rustig aan in fases . Man aan het werk had het idee dat jullie allebei pensionado's waren Ps gelukkig hoef je mijn woonkamer niet te stofzuigen . 29 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Rustig aan in fases . Man aan het werk had het idee dat jullie allebei pensionado's waren Ps gelukkig hoef je mijn woonkamer niet te stofzuigen . Mijn man zou ook geen klusjes meer aannemen maar zo gaat dat met schilders is steeds het laatste klusje. Jou kamer zo groot? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 klaar met stofzuigen maar ben kletsnat nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ervaring voor wie er iets aan heeft. Ik merkte het vandaag weer tijdens mediteren. Ergens halverwege weet ik een soort van glimlach te bewerkstelligen. Gewoon mondhoeken omhoog. En dat is zo’n aparte ervaring. Ik merk dan dat mijn voorhoofd en schouders ontspannen en mijn kuiten. Het doet echt iets. En vaak ontstaat dan vanzelf een echte glimlach…. Artemis en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Mijn man zou ook geen klusjes meer aannemen maar zo gaat dat met schilders is steeds het laatste klusje. Jou kamer zo groot? Hahaha ok .. Heb een uitbouw dus niet klein maar het is een doorlopende zandbak hier . Er wordt aan de voorparking straat gewerkt door de gemeente nieuw bestraten . En mijn achtertuin ligt nog open wel opgedekt met ophoogzand nu . Morgen komen de nieuwe tegels . En ik heb 2 kinderen rondlopen en 2 katten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Lachen is ook heerlijk en gezond. Gelukkig heb ik daar geen gebrek aan lach net zoveel als ik kwebbel en dat is veel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ok ja hadden we een aantal weken geleden ook toen mijn de stoep opnieuw deed leggen. Zo nog een wasje draaien en dan lekker chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Goedemorgen allemaal, @ikkanhet al druk bezig geweest lees ik Kost wat inspanning maar de voldoening is groot denk ik. Gisteren om kwart voor negen naar bed gegaan Bijna in coma gelegen en kon er bijna nog niet uitkomen vanochtend om 7.00 Moest al vroeg bloed prikken voor mijn APK dus meteen er een Ommetje van gemaakt van een half uur. nog weinig energie hoor, en moest ook nuchter gaan wandelen natuurlijk. Meditatie, ochtendgym Pfff.. ben weer goed bezig al zeg ik het zelf Straks even kijken voor een activity tracker (stappenteller) heb er wel een op mijn telefoon, maar die registreert niet alles, want heb mijn telefoon nou eenmaal niet altijd op zak Zag dat de consumentenbond een bepaalde aanraadde voor 35 euro Dat is nog goed te doen tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ja voldoening genoeg @rapilos. Moet alleen mijn eigen grenzen bewaken. En dan ook stoppen, ben nu weer het bed wezen verschonen. Is net of bij mij alles werkt op alles of niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 2 uur geleden zei spirit: @ikkanhetgoed je grenzen bewaken idd. Ik herken veel van wat je schrijft. Na een zuipperiode alles schoon willen hebben en jezelf daardoor weer voorbij lopen. Neem de tijd om te herstellen. Zo, ik moet ook even bijkomen van alles. Het was heel erg leuk, maar natuurlijk wel veel ineens. Poes heeft op mijn mat gepiest gisteren. Tja, dat heb je met katten nu eenmaal. Wacht even af, totdat hij hier wat gewend is en dan toch naar de ballendokter hoor . Ik stap zo lekker op mijn stalen ros en ga nootjes en kaas halen op de markt. Ja dan zie je ineens alles hé. Ben dan net een stuiterbal en wil alles schoon hebben en het liefst in één dag Ik het nog een jonge poes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 (bewerkt) goedemiddag allemaal, zit ik zomaar om vijf voor vier met de laptop op de bank hard gewerkt vandaag en normaal ga ik na werk wandelen. Dit is niet normaal zoveel regen als er hier uit de lucht komt, dus..... laptop is mijn vriend Ik heb een poes, een echt Britse koningin. Bij bezoek gaat ze hogerop en laat zich uiteraard niet zien. Daar heeft madam geen zin in. bezoek niet en bezoek met kinderen al helemaal niet. Ze haat kinderen. Ik had een kater, heel gezellig beestje maar hield niet van bezoek. Ik had een hond, dol op bezoek, ging ze alle 350.000 kunstjes die ze kon laten zien, slim beest, border collie. maar ik ben vooral een paardenmens. paarden hebben twee zielen, die van de hond en die van de kat, mooie mix toch? Beste van beide werelden. Zoiets als ik. Denk ik als ik een goede dag heb, ik heb een goede dag, houden zo, niets meer aan doen. iedereen een goede dag gewenst, gaat wel lekker zo zonder drank. 29 juni 2021 bewerkt door Artemis typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 (bewerkt) gewoon niet doen @spirit lekker potje thee zetten , serietje kijken of iets wat je ontspannen vindt en op tijd naar bed. Losgaan is nergens goed voor en het lost niets op. afleiding zoeken.... ik had ooit een eetprobleem, dat heb ik gelijk met mijn drankprobleem aangepakt, twee vliegen in één klap 29 juni 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 ja dat weet ik @spirit ik zeg nog steeds, niet doen als je er spijt van gaat krijgen. wat dacht je van een handje nootjes en dan opruimen? Omdat je zegt dat je bang bent los te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Frank de Boer stapt per direct op als bondscoach van het Nederlands elftal - https://nos.nl/l/2387210 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Heb ook ondertussen gegeten. Varkensoestertje, gebakken aardappelen en sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Goede avond iedereen,ik lees nog veel mee maar reageer eigenlijk nooit,ik was gisteren 16 maanden droog,ben helemaal klaar bij t NK en ben nog steeds blij dat ik die kans bij t NK gepakt heb,heeft mijn rust en inzicht gegeven, altijd makkelijk helaas niet.En soms spelen de gedachte nog steeds om te proberen toch sociaal te drinken,maar t is me niet waard om alles weer weg te gooien wat ik nu heb opgebouwd vooral de rust thuis . Quinn, Musashi, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Gefeliciteerd Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Kun jij de kat nu lekker gaan verwennen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 12 uur geleden zei Reacher: Deze dag brengt ons chocolade. Veel chocolade. Puur. Ik voel het. Waar dan? Niet bij mij. Misschien heeft PostNL vertraging? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Onweer en regen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 oh leuk Cleo, die had ik bijna gemist, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 En Engeland gewonnen, Duitsland uitgeschakeld Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden