Quinn Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Wie was die minister van defensie ook alweer die op de eerste avond na zn benoeming met een biertje in de hand zei, in antwoord op een vraag wat zn eerste daad zou zijn als minister, dat hij België ging binnenvallen? Was het Frank de Grave? Ik vond het heerlijk fris maar de belgische regering (voor zover ze er 1 hadden op dat moment) was not amused. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 nou Bj een paar vieze voetballers in het Franse team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 yesss penalty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 wat een strijd Zwitserland is door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Nou ik mag niet klagen over gebrek aan KMW oefenmateriaal lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Het grappige van zo'n toernooi is dat het voor geen meter voorspelbaar is. Het is vaak zelfs niet achterspelbaar. Dat je achteraf niet snapt hoe het heeft kunnen gebeuren. Daarom zegt het ook niks als je wereldkampioen bent. Had net zo goed een ander land kunnen zijn. Des te leuker om te zien maar als je echt die finale wint moet je t daarom wel direkt relativeren maar dat lukt niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Ik heb het niet gezien, ik ging/ moest om 8 uur naar bed... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 bumperjim, karin123, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Schade Deutschland , alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei lekker plat dit en nooit gedacht dat ik dit zou zingen maar oh oh oh wat was het mooi !!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 De dames doen het altijd beter, dat zijn geen mietjes en nog voor minder centen ook, dat is pas sport. https://nos.nl/tokyo2020/artikel/2390204-oranjevrouwen-beginnen-olympische-spelen-met-monsterzege-10-3 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Oranje-Brazilie dames 1-1, spannende wedstrijd (ol.Sp) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Helemaal vergeten, ik ga meteen kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 2e van Miedema alweer, yess! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 aiaiai 2-3 achter, domme fout van nr 8 (???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 3-3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Spannennnnnd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ik ben ondertussen in de keuken bezig, straks komen er familieleden bbq-en en ik wil veel salades erbij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 nou op doelpunten zit Ned. wel goed gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 jij blij met BBQ, genieten nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ja gelukkig wel, bij 3- 3 gebleven nu. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden