renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Bob: Slaapapneu is een lastige om bij jezelf te herkennen. Soms wordt ik naar adem snakkend wakker en dan was er duidelijk sprake van apneu. Heb jij dat ook wel eens, @renaldo61? Nee hoor, mijn ergste kenmerken gaan snurken zijn. Ik heb een lichte vorm van Slaapapneu
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn dat je in elk geval op een vaste tijd naar bed gaat en dan goed in slaap kunt komen. 's Nachts opstaan om naar de WC te gaan komt bij de meeste mensen steeds vaker voor naarmate ze ouder worden. Dat hoeft de nachtrust niet echt te verstoren, als je daarna tenminste weer redelijk vlot in slaap kunt vallen. Ligt daar misschien het probleem bij jou, dat je de slaap niet kunt hervatten na een plaspauze? Je zou wat bezigheden kunnen uitproberen die je kunnen helpen om daarna weer in slaap te vallen, zoals lezen of puzzelen, maar je kunt beter geen ingewikkelde dingen gaan doen die je volle aandacht vereisen.
bumperjim Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Niets meer drinken na 17u vind ik nogal een drastische maatregel, zeker als hij niet werkt. Ik zou blijven hydrateren tot je naar bed gaat, en moet het er middenin de nacht uit dan zij dat zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden