Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Sterkte met de spierpijnen , is niet zo prettig als je, beperkt in je beweging bent daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik denk ten laatste volgende week de Vrijdag 26/11 de kliniek te verlaten, het slapen wil toch niet lukken en dan behoud ik misschien nog een illusie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Vrij lang gesprek met de psychiater gehad, mijn vertrek uit de kliniek zal wel weldra volgen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 O ja ik sta nog steeds op een wachtlijst voor een autisme spectrum stoornis diagnose nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hoe gaat het nu met je spierpijnen? Al wat meer bekend over de oorzaak daarvan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Weet je al wanneer je naar huis gaat @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 10 uur geleden zei Kohtje: Hoe gaat het nu met je spierpijnen? Al wat meer bekend over de oorzaak daarvan? Had ik dat niet geplaatst ? Verschoven rugwervel door jaren krom te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 8 uur geleden zei Reacher: Weet je al wanneer je naar huis gaat @Claudius? Dat wordt eigenlijk vandaag pas beslist. Maar ik blijf 2 dagen per week in dag - opname voor een jaar. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 56 minuten geleden zei Claudius: Dat wordt eigenlijk vandaag pas beslist. Maar ik blijf 2 dagen per week in dag - opname voor een jaar. Oh dat vind ik zelf een fijn idee, dan blijf je toch in contact met andere mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 2 uur geleden zei Claudius: Had ik dat niet geplaatst ? Verschoven rugwervel door jaren krom te lopen. De kans is groot dat je dat inderdaad al geplaatst had en dat ik weer eens wat gemist heb. Dat gebeurt me met grote regelmaat. Dat neemt niet weg dat zoiets flink AUW AUW doet en erg frustrerend is. Ik loop zelf al bijna 30 jaar met scheve schouders na een aandoening en heb daardoor spier- en zenuwpijnen in m'n armen en handen waar niets aan te doen is. Alleen pijnstilling geeft wat verlichting. Sterkte, Claudius. En ja, goed dat je nog een tijd min of meer verbonden blijft aan de kliniek. Al ga je dan niet met reuzenstappen vooruit, probeer niet te gaan drinken want dan ga je in één keer weer met een reuzenstap áchteruit. En dat zou je niet moeten willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 @Claudiusje bent al die weken droog geweest in de kliniek, de vorige keer ook en thuis ga je weer drinken. Weet je ook wat de reden is dat je thuis weer drinken gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 (bewerkt) * 19 november 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Dag 81 in de kliniek, nog geen einddatum in zicht, verleden Donderdag nog een gesprek met een psychiater gehad, ze wil vooral het onderzoek naar het autisme spectrum stoornis eerst laten doorgaan en nog paar zaken geregeld zien voor ik weer defenitief naar huis ga. Zoals een zinvolle daginvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 @Oskar Verveling is in de kliniek ook wel een probleem. Dat had ik eerlijk gezegd zeker niet tijdens mijn vorige drie kortere opnames. De bewoners groep "patiënten" is nu ook veel kleiner (10 bewoners, in de Paaz minstens 24 bewoners), er was bij mijn vorige opnames steeds wel iemand die met me wilde praten tussen de sessies. Momenteel ben ik nog thuis, aan mijn vertrouwde computer. Om 20 uur moet ik weer in de kliniek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Weer een gesprek gehad met mijn "hoofd" psychiater, bijzondere vrouw, alle patiënten hebben haar ook graag. Ik zit nu in een dipje en dat werd ook door de verpleging bemerkt. Het was een goed gesprek. Over onderliggende problemen "probleem van mijn dipje " . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 ik heb je post van afgelopen maand gelezen voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Dipje over? Het weer werkt ook niet echt mee, tenminste niet als het koud en donker en nat is buiten. Nu schijnt hier de zon weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Het onderzoek naar mijn vermoedelijke autisme spectrum stoornis is vandaag opgestart. Ik weet alleen niet hoeveel dagen het gaat innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Op 2-12-2021 om 13:27 zei Lonster: Dipje over? Het weer werkt ook niet echt mee, tenminste niet als het koud en donker en nat is buiten. Nu schijnt hier de zon weer. Het praatje met de psychiater woensdag deed me uitzonderlijk goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Weer een gesprek gehad met mijn psychiater, volgende week mag ik van haar de kliniek verlaten. Nog een paar losse eindjes op te halen. Ze vreest wel voor komende feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Donder: Blijf dan binnen! Een extra week is dan toch geen probleem? En dan een week en weer een week om een andere reden. Dank U wel. 17 december 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Ik zal dan wel bijna alle dagen naar de dagkliniek gaan. Ze laten me niet zomaar los. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Straks mijn laatste nacht in de kliniek. Met Kerst en Nieuwjaar dus thuis . Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ja weer in je eigen bed slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 een hollandse taart Claudius uit een hollands hart. Geniet van je eigen bedoeninkje liefst zonder drank natuurlijk. Het zal nog pittige momenten hebben om weer alleen te leven. Hopelijk met goede nazorg en dagbestedingen. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden