Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nou zo zwart-wit is het dus niet. Het is geen verbod maar een verzoek om je communicatie aan haar behoefte en mogelijkheden aan te passen. En een uitnodiging voor jou, om ter plekke je gevoelens/gedachten te (leren) uiten en niet achteraf. 

Dat maakt het voor de psychiater ook makkelijker om goed met jou te communiceren.

Geplaatst

@LonsterIk ben opgevoed dat ik steeds stil moest zijn. Er waren nooit gesprekken met mijn ouders over gevoelens. Ik heb ook steeds met mijn ouders samengewoond. Pas toen ik 42 jaar oud was zag ik een grote nood om mijn gevoelens kunnen te uiten en ik ben toen professionele hulp gaan zoeken. Maar gevoelens uiten is voor mij nog steeds niet makkelijk. 

Geplaatst
5 uur geleden zei renaldo61:

@LonsterIk ben opgevoed dat ik steeds stil moest zijn. Er waren nooit gesprekken met mijn ouders over gevoelens. Ik heb ook steeds met mijn ouders samengewoond. Pas toen ik 42 jaar oud was zag ik een grote nood om mijn gevoelens kunnen te uiten en ik ben toen professionele hulp gaan zoeken. Maar gevoelens uiten is voor mij nog steeds niet makkelijk. 

voor mij ook niet

ik kan heel goed babbelen maar niet over de dingen waar ik zou moeten praten

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...