ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zojuist zei nancy: Pas op, in fruit zit heel veel suiker, daar mag je maar heel weinig van! Ja twee stuks per dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 O druiven heb ik ook graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ja twee stuks per dag? Twee stuks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Twee stuks? Twee stuks fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Twee stuks fruit Of mijn geheugen is heel slecht, maar ik heb de diëtiste waar ik vroeger bij ging daar nooit iets over horen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Een sinaasappel en een banaan gelden elk al voor twee. Druiven zijn ook niet zo gezond. Wel aardbeien. Kijk ff op internet, valt nog best tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Liposuctie en dan elke dag 10 km hardlopen. Kan je verder eten wat je wilt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 25 minuten geleden zei bumperjim: Liposuctie en dan elke dag 10 km hardlopen. Kan je verder eten wat je wilt. Strak plan. maak me gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Nu ben ik het ook nog aan het opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ain't gonna happen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: Wat, liposuctie? Dat lijkt me geen pretje. Dan wordt vet weg gezogen toch? Nu moet ik ook nog Google.. Je kunt het wel weg laten halen maar gaat ook om ongezonde leefstijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Gezicht van een 20 jarige met het lichaam van iemand van 60. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Net zoals die van Luv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ja is toch te triest voor woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 @haraldgaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 9 minuten geleden zei Bor: Of Marijke Helwegen. Ja, maar het is haar handelsmerk hè, ze krijgt er veel aandacht door en daar geniet ze volgens mij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 De woningbouwvereniging moet mee in de vaart van de verduurzaming, dus ik kreeg een nieuw ventilatiesysteem. Althans dat was de bedoeling, maar de helft kan niet vervangen worden want die zit ergens ingebouwd bij/ naast de ingebouwde koelkast. Ik wist niet eens dat ik het hoorde te hebben. Maar goed, dan maar wel een CO2 meter in de slaapkamer. Verder zouden ze daar een nieuw raam met ventilatierooster plaatsen. Dat gebeurde vandaag, althans dat was de bedoeling. Maar nee, het rooster werd geplaatst in een andere, kleine, kamer. Maar dat is niet de slaapkamer zei ik. Ja mevrouw daar hebben wij niets mee te maken, wij plaatsten het bij iedereen in deze kamer. Oké mannen, doe je ding maar. Logica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 7 minuten geleden zei spirit: Arggghh @Jannigje. Daar hadden ze vast geen bon voor. Frusterend, maar zal in hun ogen vast logisch zijn Ongetwijfeld waar. Maar wie bedenkt nou om het te plaatsen in een klein kamertje dat niet de eerste keus is voor een slaapkamer, tenzij je met meer mensen bent. Maar goed, ik vind het best hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Oh, vergeet ik @Lieke7777 en @VIII: gefeliciteerd dames Lieke7777 en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Nou @knakker, ik ben gegaan voor Griekse salade met tomaat, paprika, ui, schapenmelkfeta, komkommer, rood chilipepertje, yoghurt, olijfolie en knoflook. Geen brood ivm koolhydratenbeperkt eten. Mmm! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 O ja,en geknipte koreander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ik had juist nog witloof, tomaten en ui, met mayonaise en azijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Patato Twisters en komkommer salade, fijn voor de lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Met mayo voor de lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 1 uur geleden zei harald: Het gaat wel okay hoor @ikkanhet, thanks for asking Fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden