Yvonne Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goedemorgen frummers, De vogels zijn al een poosje wakker, heerlijk om te horen (en te zien nu ik ook op ben) De zon schijnt, maar de wolken zijn nog in de meerderheid. Het wordt vast weer een mooie dag. Eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goedemorgen @Yvonne, jij bent vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Yvonne en @niks, jullie zijn er vroeg bij. 3 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik moet werken @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goeiemorgen @harald. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 En ook goedmorgen trouwens, ook voor @harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Zojuist zei niks: Ik moet werken @ikkanhet O ok wens je een fijne werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goedemorgen Niks, Ikkanhet, Bor en Harald. Ja, lekker vroeg, dat vind ik eigenlijk wel het fijnste. Katten al verzorgd, voer voor de vogels neergelegd, alle deuren tegen elkaar open om lekker te luchten. Krant uit de bus vissen en dan een bakje.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Hoe kan het dat ik best vaak mijn tekstvenster moet leegmaken.? Voorgaande blijft staan dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goeiemorgen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Wat een gedoe bij jullie @Bor. Red je man zich alleen als jij bij je schoonvader bent, of is er hulp? En je dochter, die was toch ook heel ernstig ziek? Hoe gaat het daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 1 minuut geleden zei harald: Ik zag net op de dagdraad van gisteren dat je naar me vroeg @ikkanhet, lief van je. Ik sta nog steeds droog en daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. Gaat moeizaam dus, Hou moed ook dat gaat beter worden. One step at a time. Ik heb ook dagelijks van die momenten al merk ik wel dat ik ze beter om kan zetten en dan sneller weggaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Vooral het smorgens wakker worden @harald dan is mijn allereerste gedachte..... Yessss, ik heb niet gedronken en ik wil niet meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 1 minuut geleden zei harald: Ik heb niet zo zeer last van craving @ikkanhet, maar meer van neerslachtigheid He bah helemaal niet fijn. Heb je daar wel hulp voor of iemand om mee te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goedemorgen allemaal! veel te laat op gestaan. Dus gauw door. Op naar een nieuwe zonnige dag met fris gemoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Ja, ik lees/las ook over jouw schoonvader Bor. Hoe red je het allemaal en inderdaad: redt jouw man het als hij alleen thuis is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 3 minuten geleden zei harald: Ik heb wat hulp vanuit een ggz-instelling, maar dat is voor nu niet voldoende. Men is er wel mee bezig hoor. Ok wel fijn dat je er al hulp voor hebt. Woon je verder alleen of met partner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Die gedachte heb ik ook veel en vaak de laatste dagen @Bor. En van wat heb ik toch veel van mijn leven weg gegooid waar ik veel leukere dingen mee had kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Wat een ommezwaai Bor. Maar als je mazzel hebt heb je nog heel veel kostbare tijd over. Je bent nog hartstikke jong..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 8 minuten geleden zei harald: Ik woon alleen, nou ja, met poes Je hebt gelukkig wel de liefde van je poes. Alleen praat het zich wat moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 3 minuten geleden zei Bor: Ik werd om half 4 gebeld dat ik gauw moest komen maar nadat het weer rustig werd ben ik naar huis terug gegaan. Heb de wake vandaag nl niet. Dacht ik blijf wel op maar nu voel ik me toch wel wat moe dus ik ga toch nog maar even liggen. Zie wel of ik nog wat slapen kan.. Anders maar niet, is ook niet erg. Hopelijk kun je nog een beetje slapen lieverd. Zo raakt je batterij wel leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goeiemorgen Jesse @Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 @Pinkman ik wordt rond 3 uur gebeld. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 goedemorgen @ikkanhet @Bor @Pinkman @harald @Yvonne @Maja @niks ( Niemand vergeten? ) ten eerste allemaal bedankt voor 5 maanden felicitaties. Gisteren had ik nogal een *** dag op mn werk en daarna een heel leuk onverwacht gebeuren met de leuke buren. Gevolgd door een onverwacht leuk etentje bij die leuke buren. Dus mijn fles wijn van maandag aan hun gegeven en nuchter alles doorstaan. Ik ben net als @knakker niet zo goed in converseren met buren en zonder alcohol ging dat heel goed. Ik was stil. ipv steeds harder en drukker . En vandaag geen kater. Terwijl zij flink kunnen drinken, zoiets als ik vroeger vandaag vrij, rustdag voor mn brein , gaat niet lekker met brein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei niks: @Pinkman ik wordt rond 3 uur gebeld. spannend, praat je me even bij @niks 3 juni 2021 bewerkt door Artemis kommaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden