ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 De zon, het mooi weer.... Trek moment (klinkt best dirty) maar wat veroorzaakt geen trek moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 En weg lucky me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 12 minuten geleden zei spirit: Heb nu toch wel last van de warmte. Beetje hyper ook vandaag. Misschien toch weer teveel gedaan. Zet mijn hoofd even op defragmenteren. Echt, ik wil een knopje op mijn hoofd,met diverse instellingen. Ja zo'n knopje zou hartstikke handig zijn hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 34 minuten geleden zei Etty: Ik heb een paar teensokken. Jij ook? Dan voel ik me net een aapje. Het is net of er een paar handen onder mijn broekspijpen uitkomen . Ik heb die ook.en ook van die five fingerschoenen. Waarom geen toes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 48 minuten geleden zei Bor: Thuis na 2 nachten en 3 dagen en bek, bekaf. Ben kapot. Maar weer even lekker thuis en m'n eigen bed vannacht. (hoop ik). Ik maak nasi nu. Even loslaten en ontspannen nu proberen. Probeer je rust nu maar te pakken. Die kun je goed gebruiken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 17 minuten geleden zei Cleo66: @Etty, mijn zo'n voeten als de jouwe zou ik ook op blote voeten lopen . Ik heb zo'n hallux valgus en niet zo'n kleintje , gewoon mismaakt . De pedicure noemt het "het zusje van de klompvoet " . Dus ja vandaar blijft ie meestal verborgen in een laars . Ken het mijn moeder heeft dat ook en ook vaak moeite met goed zittende schoenen te kopen daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zo mijn hele voortuin ( tegels ) morgen weer gezien worden helemaal schoon. Lekker met mijn voeten in de blubber gestaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 @haraldhoe gaat het met jou? Hopelijk is alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei Etty: Ik heb een paar teensokken. Jij ook? Persoonlijk vind ik zo’n teensokken veel te veel gefrul om al je tenen daarin te krijgen...ik verkies deze, ook super handig in teenslippers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: En weg lucky me Gaby kan het niet meer volhouden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Nu even de rust dan voor je @Bor wel lange tijden zo waken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 4 minuten geleden zei Lieke7777: Gaby kan het niet meer volhouden . Gaby is niet meer hé. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 19 minuten geleden zei Bor: Ik las je vandaag wel hoor @ikkanhet. Dankjewel voor je steun. Graag gedaan lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Deze dag weer zonder kleerscheuren door gekomen. Ik kom er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 15 minuten geleden zei knakker: Sjonge zeg, het thema voeten heeft de dag wel redelijk beheerst hier. 's Ochtends gaat het over voeten, 's middags over voeten en tenen, en nu nog steeds. Ik voel me niet goed meer thuis hier. Ik denk dat ik mijn account maar eens ga verwijderen. Are you kidding me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 20 minuten geleden zei knakker: Dat clubje lijkt me wel wat, dat is het niet, en glunderend thee drinken is prachtig, maar eh, die sandalen he, en dan ook nog met sokken erin, dat hoeft van mij nou ook weer niet. Spelbreker, ja sorry. We kunnen ook gewoon de voeten in een kartonnen doos zetten, en dan domweg glunderen. Regel 1: geen sokken in sandalen Regel 2: koffie én thee Regel 3: glunderen. Al dan niet met zonnebril op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Wij gaan voetbal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 6 minuten geleden zei Reacher: Regel 1: geen sokken in sandalen Regel 2: koffie én thee Regel 3: glunderen. Al dan niet met zonnebril op. Feitelijk kan iedereen aan zo’n club meedoen toch? Dan noemen we het een forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 3 minuten geleden zei knakker: Hier staat het ook op. En ik heb mijn Neeskens-jasje aan. Eens kijken of ik nog op tijd in EK-stemming kom. En al 1-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 0-1 nogal n verschilleyje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Yesssssss 1-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 minuut geleden zei lady jane: 0-1 nogal n verschilleyje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Mijn eerste keer nuchter voetbal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei knakker: Daar zeg je zo wat @ikkanhet. Sinds ik niet meer drink én niet meer rook vind ik het meestal bijna niet te doen een voetbalwedstrijd helemaal uit te kijken. O dat moet ik nu dus afwachten of mij dat wel lukt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Misschien een idee om een EK draadje te maken, net zoals met de voice voor de liefhebbers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden