Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Dagpact Reacher Bam! 2 juni 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Sterkte met de vaccinatie Q! Joe ken doe it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goeiemorgen allemaal, Goeiemorgen @Reacher. We hebben twee dinsdagen achter elkaar nu. is inmiddels woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 En ook nog 201, jij hebt de slaap nog niet uit. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Dagpact Reacher ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goedemorgen! @Reacher nog niet goed wakker? @Quinn succes met je prik! Ik heb alvast een beloning sticker voor je, maar alleen... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 @Quinn heel veel succes met je vaccinatie en vergeet de ijsjes niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Morgen @Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Het belooft weer een mooie dag te worden Het weer is voor mijzelf nooit een aanleiding geweest om te drinken en dus nu geen trigger. Daar ben ik wel blij mee! Voor diegene voor wie dat lastig is: sterkte Vandaag een redelijk rustige dag en vanavond naar mijn meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Sorry, titel aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 minuut geleden zei Pinkman: Wat dan? Dan is het donderdag en krijg ik mijn beoordeling, als het goed is ben ik dan geslaagd (of niet) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen. Wat doet dit weer mij goed! 2 juni 2021 bewerkt door Lika nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goedemorgen allemaal, Geslapen als een blok maar om half zes wakker 6.10 opgestaan Zal het wel moeten bezuren vandaag, met mijn vroege opstaan Ontbijt al op, en nu aan de koffie Vanochtend naar zus van vriend om haar voortuin een beetje te fatsoeneren, want ze heeft wat aan haar handen, waardoor zwaar tuinwerk lastig voor haar word Straks met mijn Ommetje meteen even langs de winkel van de beroemde rookworsten mijn portemonnee is kapot, dus even een nieuwe kopen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, vandaag 3 adressen op deze zonnige woensdag . Tis niet anders . Gisteren even in bikini buiten, kleurtje op doen . Merk dat mijn lichaam veranderd , minder jong en strak , blêhhh ." Accepteren wat je niet kan veranderen" blijft een moeilijke stap . Ik heb nu zo'n lichaam wat er sexier uitziet met meer dan met minder kleding . Kan moeilijk tegen verandering. Vooral als het gebeurd terwijl ik gezond eet en veel sport . Nu zit ik te klagen met dat mooie weer . Nou ben het ff kwijt . Fijne dag allen en blijf lekker nuchter . Naar mijn bescheiden mening ziet iedereen er sexier uit met - veel- kleding @Cleo66 Vooral die blote voeten van Jan en alleman. Sokken, mensen! Sokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 4 minuten geleden zei niks: Dan is het donderdag en krijg ik mijn beoordeling, als het goed is ben ik dan geslaagd (of niet) Spannend! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Sokken met dit mooie weer? Gek! Gewoon je voeten goed verzorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 (bewerkt) @niks Precies. Gewoon meebruinen. Dat het niet van die vreselijke witte wappers zijn die in juni ineens uit hun hol mogen. 2 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 3 adressen @Cleo66 ! Dat is niet mis zeg Heb dat werk ook gedaan, maar drie adressen is echt best zwaar ! En ja, helaas blijven we niet meer zo strak als toen we 18 waren he Ik kijk maar helemaal niet meer, maar ben dan ouder ook. Ach joh, als we verder maar happy de peppy zijn toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik vind voeten altijd lelijk. Hoe goed verzorgd ze ook zijn. Vooruit, voetjes van babies zijn schattig, dus die mogen zonder. Maar verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Luisteren naar @Reacher De.sokken.blijven.aan. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Maar hoe dan @Reacher? Je zit lekker op het strand, bikini aan en dan sokken daaronder? ikkanhet en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik luister lekker niet, geen sokken aan voor Niks, niet, niks noppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei niks: Maar hoe dan @Reacher? Je zit lekker op het strand, bikini aan en dan sokken daaronder? Yup. Mogen kniekousen zijn als dat sexier staat. Ik ben de beroerdste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Ik vind voeten altijd lelijk. Hoe goed verzorgd ze ook zijn. Vooruit, voetjes van babies zijn schattig, dus die mogen zonder. Maar verder... Vind je handen ook lelijk dan? Want voeten zijn gewoon handen. Een beetje zielige handen maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 minuut geleden zei niks: Ik luister lekker niet, geen sokken aan voor Niks, niet, niks noppa! Jij ook in de time-out jongedame niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden