Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei spirit:

@bumperjim. Er word een vraag aan je gesteld hoelang jij ADB bent. Waarom geef je daar geen antwoord op? Is toch een normale vraag? 

Inderdaad Spirit, ik ben ook wel benieuwd. Maar antwoord zullen we vast niet krijgen. Zal ook echt niet voor niets zijn.... Hij leest er vast ‘per ongeluk’ overheen met zijn varkenswang. Verder maakt hij zich eerder druk over onze spelfouten, ‘d’ of ‘dt’ Alsof dat iemand meer of minder maakt. Lekker belangrijk ook.. Op de varkenswang dan maar, rond 20:30 zou hij klaar zijn. Nu vast in het spijsverteringskanaal.. page billen doekjes bij de hand. Woef 

 

bewerkt door Senna33
Tikfout, ‘d’ sorry meester bj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei bumperjim:

Ik ben blij dat er eindelijk weer fatsoenlijk gemodereerd wordt. We hebben een tijdje zonder gezeten en dan worden de discussies toch minder. Ik zag ook veel spelfouten. D, t, dt. Niet helpendt.

Man waar maak jij je druk om. Geef eens antwoordt op een vraag waar menig mens benieuwd naar is. Koekwous 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Jeetje Senna, iets minder hatelijk mag wel. Als je goed gelezen had, dan had je kunnen opmaken dat hij enkele forummers geblokkeerd heeft. Hoogstwaarschijnlijk heeft BumperJim het dus niet eens gelezen. 

Nee, dit was erna. Hatelijk vind ik het juist om mensen op taalfouten te wijzen. Sorry maar dat kan echt niet. Laat elkaar in hun waarde. Mensen die netjes typen, zonder te schelden, het goed bedoelen. Maar toch over taalfouten willen vallen, da’s hatelijk 

bewerkt door Senna33
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei nancy:

Senna: Ik vraag het je maar rechtstreeks: heb jij gedronken? Je komt op mij over als iemand met een kwade dronk. Maak je niet zo druk, joh! 

@nancy nee komende week al 8 maanden droog. Ik log uit interesse zojuist weer in om bij te lezen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik zie zoveel mensen weer vertrekken, of in de aanval gaan. Óf twijfelen om te vertrekken of niet.. En sorry, maar ik denk dat ik begrijp waarom. Want dit gaat nergens over. Ondanks dat sommigen / een bepaalde schrijver, echt hatelijke steken boven water geeft. 
 

ik ben ook weer weg hoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei nancy:

Jeetje Senna, iets minder hatelijk mag wel. Als je goed gelezen had, dan had je kunnen opmaken dat hij enkele forummers geblokkeerd heeft. Hoogstwaarschijnlijk heeft BumperJim het dus niet eens gelezen. 

Klopt en ik open m dus ook niet. Want ik ben positief en ondersteunend :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Senna33:

Inderdaad Spirit, ik ben ook wel benieuwd. Maar antwoord zullen we vast niet krijgen. Zal ook echt niet voor niets zijn.... Hij leest er vast ‘per ongeluk’ overheen met zijn varkenswang. Verder maakt hij zich eerder druk over onze spelfouten, ‘d’ of ‘dt’ Alsof dat iemand meer of minder maakt. Lekker belangrijk ook.. Op de varkenswang dan maar, rond 20:30 zou hij klaar zijn. Nu vast in het spijsverteringskanaal.. page billen doekjes bij de hand. Woef 

 

Sjongejonge, de onberispelijken nemen BJ de maat. Op appel bij de legerleding, Jim, verplicht, geen keuze. 

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt! Ik denk nu ook, had ik maar niets gezegd. Dat tot daar, maar ik kan zo slecht tegen onredelijkheid. Geef dan op zijn minst antwoord op vragen die gesteld worden. Waar ik zelf ook benieuwd naar ben. Niet de eerste keer dat hij mensen zo afjakkert. Mij recent ook nog. Over vaccinatie gebeuren. Ik denk dan, wie denk je dat je bent.. over naar vandaag. 
 

verder alles goed @nancy de 5’e 8 maanden droog. Fulltime werken, en huismiepen is er niks bij. Vaak ook niet eenvoudig, daarom kom ik ook bijlezen. Gaat niet vanzelf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Senna, als ik je zo lees zit er dus meer oud zeer richting BJ en reageer je nu dus op deze manier op zijn grapjes. Beter is wellicht om hem rechtstreeks te zeggen dat je het niet leuk vond hoe hij reageerde op jouw twijfels rond vaccineren. Nu gaat het via een omweg. Boos zijn mag, maar wees dan ook duidelijk waarover. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens ik lees het echt niet, verspil geen lettertjes. Als het om vaccinatie gaat heb ik daar een duidelijke mening over. Ik ga niet meer in de vaccinatie evangelisatie dat is het enige wat ik kan beloven. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei nancy:

Senna, als ik je zo lees zit er dus meer oud zeer richting BJ en reageer je nu dus op deze manier op zijn grapjes. Beter is wellicht om hem rechtstreeks te zeggen dat je het niet leuk vond hoe hij reageerde op jouw twijfels rond vaccineren. Nu gaat het via een omweg. Boos zijn mag, maar wees dan ook duidelijk waarover. 

Nee, dit waren echt geen grapjes. Bj haalt ook mijn bloed uit mijn nagels vandaan. Mag hij wel lachen, uit zijn vuistje dan letterlijk... gelukkig ben ik niet de enige die dit ziet.  Heel veel medelijden met hem. Kan zich beter richten op de Stier 

 

mooie avond nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...