Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @niks beginneling! niks en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zouden ze dat bedoelen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Wat leuk, Niks! Meteen bij de kassa ook van die goedkope bellenblazen meegenomen? Nee, ook niet op gelet. Wel een idee, zal mini vast wel leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik had er laatst één voor twee weken. Opeens hadden ze dat laatste verwijderd en de waarschuwing staat er nog steeds. Zelfs eentje van februari. Halen ze dat nog weg of hoe zit dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Zouden ze dat bedoelen? Wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Je kunt een pbtje naar de mod sturen nancy, soms krijg je heel gezellige reacties nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei nancy: Ik had er laatst één voor twee weken. Opeens hadden ze dat laatste verwijderd en de waarschuwing staat er nog steeds. Zelfs eentje van februari. Halen ze dat nog weg of hoe zit dat? Pas als je heel lief doet denk ik! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @niks beginneling! Zojuist zei niks: Wat? Dat. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Vier? Heb ik nu gisteren in een andere dimensie op het forum gezeten? Jij ging er toch juist niet op in @niks? En jij gaf wel je mening maar jij zat toch ook niet wild te schelden@Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik moet de regels ook nog eens goed door lezen. Denk dat ik de volgende keer ze 1000 keer moet overschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik ga kijken of ik een strafpunt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik had vanmorgen nog wat getypt, maar was wel echt netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Ik ga kijken of ik een strafpunt heb. nee joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Nope, ik heb geen strafpunt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Reacher ik had er nog wat staan, voor gisteren kreeg ik één erbij. Niet ondersteunend en niet helpend. Al was het wel degelijk ondersteunend en helpend bedoeld. Maar ja. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Mag deze eigenlijk wel, ziet er niet zo blij en positief uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik zag het ook bij toeval, had er geen bericht van gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei niks: Mag deze eigenlijk wel, ziet er niet zo blij en positief uit. Van mij wel niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Nou ja, het is een smet op mijn cv de strafpunt, maar het is niet anders! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 25 minuten geleden zei niks: Oh wat verdrietig @knakker Ik heb een strafpunt, moet positiever en ondersteunend zijn. Dus hoe gaat het met iedereen lieve schatten van mij? Haha ja ik hetzelfde nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei niks: Nou ja, het is een smet op mijn cv de strafpunt, maar het is niet anders! Welnee. Je weet waar het van kwam, dus. Heb er wel het vloeken hier door afgeleerd, dus het kan wel wat doen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik ga eten koken. Vanavond gaan we naar de Streamers kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik vind het hoe langer ik erover nadenk, echt steeds vreemder. Jullie waren echt niet raar bezig gisteren. Of zou ik jullie teveel door een roze bril zien. Liefde maakt blind niks, lady jane en Quinn reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Welnee. Je weet waar het van kwam, dus. Heb er wel het vloeken hier door afgeleerd, dus het kan wel wat doen trouwens. Ik maak maar een geintje, voel mij absoluut niet schuldig of wat dan ook. Ben heel netjes gebleven, volgende keer doe ik het precies zo weer. nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Strafpunten? Jullie? Waarom in hemelsnaam? Niet steunend? Positiever? Nou ja zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden