Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Dank je @Yvonne ik ben er ook best tevreden over eigenlijk. En verbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Grappig, ik ben er helemaal niet verbaasd over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Maar je hebt het helemaal niet gelezen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Gefeliciteerd, Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 6 minuten geleden zei Quinn: Maar je hebt het helemaal niet gelezen? Nee, gelukkig niet Maar op de één of andere manier heb ik het gevoel dat als jij zélf over jouw werk zegt dat het goed/in orde is dat het dan ook daadwerkelijk prima moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 O. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Gefeliciteerd Q! Valt me wel op dat de Amerikanen die ‘champagne!’ riepen zelf een alcohol probleem hebben. Hoe laat was het daar? 9.00 uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ja, die zat aan het ontbijt. Best gek eigenlijk, als je er nu over nadenkt. Maar vroeger dronk ik ook gerust bij het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Nu drink je cola light Ook heel slecht voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Nu drink je cola light Ook heel slecht voor je! Zeg je dat tegen mij? Ik drink original en niet als ontbijt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Getsie. Pot thee zetten om het te vieren. Idee trouwens, ik zal eens ijsthee maken met bruiswater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Zeg je dat tegen mij? Ik drink original en niet als ontbijt hoor. Ik drink zero. Bij ontbijt, lunch en bij noodles. En ‘s nachts ook. En bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Reacher, het grote cola monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Open hapiness bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Proficiat @Quinn! Wat ik me afvraag, zeg je dan op zo’n moment dat je niet drinkt of ga je er gewoon even in mee voor de show? Niet ter oordeel maar ter nieuwsgierigheid...ik vraag me ook af hoe ik op zo’n moment dan zou reageren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Musashi ik ben er nu in meegegaan, het klonk inderdaad als een prima reden voor champagne. Metaforisch sowieso. Dat hele niet drinken vond ik niet noodzakelijk om te delen in deze context. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Quinn ja Voila soms doet het echt gewoon niet ter zake hè... het is niet dat hij er een kon inschenken dus... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Het opschrijven hier, dat je zin hebt in champagne, helpt misschien al wat. Dit soort gedachten verdring ik wel eens door te denken; champagne = maagzuur. Dan vergaat de lust me een beetje. DAGPACT ReacherPedro zbb Quinnikkanhet Descartes Yvonne VIII Lonster Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 3 minuten geleden zei Lonster: champagne = maagzuur Dat is dan slechte champagne Maar ja, het opschrijven hier en reacties erop zet je hoofd, het mijne althans, weer in een betere stand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Het vervelende van zo'n pinksterdagje vrij is dat je al je werk in de rest van de week moet proppen. Ben helemaal uitgekakt van dat videovergaderen. Dus heb nu ook zin in champagne, om te vieren dat ik de werkdag ben doorgekomen. Maar gelukkig heb ik last van mijn maag. Dus geen bubbels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 21 minuten geleden zei Musashi: Proficiat @Quinn! Wat ik me afvraag, zeg je dan op zo’n moment dat je niet drinkt of ga je er gewoon even in mee voor de show? Niet ter oordeel maar ter nieuwsgierigheid...ik vraag me ook af hoe ik op zo’n moment dan zou reageren... Je reageert alsof je een F1 wedstrijd hebt gewonnen. Je rukt de fles open en je besproeit de voltallige directie. Dan heb je geen excuus nodig waarom je niet drinkt. Quinn en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik vind champagne ook niet zo lekker. Het effect ook niet. Babi Pangang. Zonder de pang denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Gisteren heb ik een nepkip-schnitzel gegeten met cornflakes erom heen. Ik verwachtte er weinig van, maar ik vond het heerlijk. Lekker knapperig van buiten en wat sappig van binnen. Knap hoor, ik denk dat je veel vleeseters ermee voor de gek zult houden. Van mij mag vegetarisch best naäperij zijn. Vanavond eet ik de tweede, met ovenfrietjes en doperwten. En een lekkere klodder Belgische mayo. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 3 minuten geleden zei Lonster: Het vervelende van zo'n pinksterdagje vrij is dat je al je werk in de rest van de week moet proppen. Ben helemaal uitgekakt van dat videovergaderen. Dus heb nu ook zin in champagne, om te vieren dat ik de werkdag ben doorgekomen. Maar gelukkig heb ik last van mijn maag. Dus geen bubbels. Dan wordt het thee met @bumperjim. Ik bedoel; je mag wel (een beetje) van mijn cola maar daar zitten ook bubbels in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik vind champagne ook niet zo lekker. Het effect ook niet. Babi Pangang. Zonder de pang denk ik. In het vliegtuig is het effect nog sterker. Met die zero van je ook trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden