Pedro Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Is het een idee om het dagpact uit de huiskamer te halen in een eigen draad? Nieuwe dag dan steeds onderaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Nee, geen goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Hé @Pedro het dagpact is onderdeel van de dagdraad, de plek waar je door de dag heen steun en afleiding en gezelligheid bij elkaar kunt zoeken. Soms is het wel even zoeken naar het dagpact, maar dat betrekt je wel meer bij het forum an sich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Hoi @Pedro. Als jij dat fijn vindt dan doe ik met je mee hoor Maar het is wel een beetje muiterij, want het zal ook onderdeel van de dagdraad blijven denk ik. Goed dat je ervoor gaat trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Niet zo belangrijk hoor. Ik peil even de meningen. Een dagpactdraad lijkt mij wat duidelijker, vandaar. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 En behoorlijk saai. Maar eerlijk, ik vind dat alles in een eigen, apart draadje willen hebben gruwelijk vervelend. Dat was misschien wat veel mening. Pedro en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Soms heeft iemand het moeilijk om de drank te laten staan, dan zegt iemand anders: "ik kom onder je staan hoor op het dagpact dan kun je er niet afvallen". Andere mensen sluiten dan soms aan ter support. Dat soort steun raak je kwijt op een aparte draad zonder context. Pedro, Quinn en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Dat kan Pedro niet weten toch, die is nieuw hier volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ja, maar het klinkt zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Rechtstreeks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik lees goede argumenten om het niet te doen. Geen goed idee dus. Reacher en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Doe vooral waar jij je goed bij voelt en gebruik alles wat je nodig hebt om niet te drinken. @Pedro Laat je niet (af)leiden door anderen. Ik heb ook al eens de wind van voren gekregen omdat ik een maandpact had aangemaakt. Nu trekt dat maandelijks veel mensen over de streep en krijg ik nog steeds hele positieve reacties. So do as you please. Je kan natuurlijk ook je eigen draad elke dag de 0 melden of juist aangeven dat het lastig is. Sterkte weer vandaag Pedro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Dank je Johan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Voor iedereen geldt die waar je je goed bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Behalve de tien geboden. Daar moet je wel op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 En als toevoeging, ik vind forummers die ook daadwerkelijk meepraten op draadjes meer toevoegen dan degenen die steeds nieuwe draadjes starten. Denk dat je zelf ook meer haalt uit actief meedoen, dat ook. #meningopzondag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Haha, dank voor je advies adri02, natuurijk ga ik geen dagdraad starten als dat geen support heeft hier. Mijn idee was dat je jezelf snel op het pact kan zetten zonder in huiskamer tussen het gechat laatste dagpacter moet vinden. Verder no big deal natuurlijk. Goede argumenten hier aangegeven om het niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Sorry @Pedro, kwam bij mij ook wel even beroerd uit uit mijn strot. Maar die na mij kwamen deden het gelukkig beter! Pedro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden