Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Da's niet poepen, dat is een tussendoortje. Hoe is het in Verweggistan? Een tussendoortje Doet me denken aan chocolade Tis ok hier. Nog steeds veel werk aan de winkel maar we komen er wel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 @fleurtje chocolade ook graag elke dag. we komen er wel, dat klinkt niet slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 ik wil echt dag duivis voor als er een fuif is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Sorry dat ik zo vies kwam binnenvallen. Was niet nodig. Zou beter moeten weten. Ben er weer ff terug mee weg. Ga mijn crackertjes eten. Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nah @fleurtje jij mag altijd binnen komen vallen, dat weet ge toch? Vaker doen en fijne crackers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goedemorgen net uit mijn bed Als een blok geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Hier was het een late wou ff een vriendin bellen en toen hingen we al snel 2 uur aan de telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) 55 minuten geleden zei bumperjim: Iedereen heeft al ontbeten denk ik? Nope, ik lees even en ontbijt straks om 12 uur 22 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Het is hier nu droog snel even boodschappen doen en dan kom ik niet meer buiten vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei fleurtje: Ik ken iemand die gewoon niet opruimt als er bezoek komt. Die laat t zoals t is. Kan dat zelf ook moeilijk maar waarom niet eigenlijk? dat kan ik niet, mijn huis is mijn veilige plek, dat betekent dat er privé spullen staan die ik niet aan een ander wil laten zien. mijn afwijking zeg maar. Wat ik altijd doe is met de ogen van het bezoek vooraf rondlopen. Dit bezoek is familie van mijn Fries, diep friezen dus. leer mijn schoonfamilie kennen Ik regenboogmeisje met diep friezen in 1 kamer en voor de covid discussie losbarst, allemaal ingeënt, en heel strikt in de covid voorschriften, deze friezen zijn niet gek ze zijn mijn nieuwe familie en ik hou van ze 22 mei 2021 bewerkt door Artemis rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) en ook goedemorgen aan na mij aangeschoven frummers (hey, ik schrijf frummers, doet een klein dansje) 22 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 8 minuten geleden zei Artemis: Nope, ik lees even en ontbijt straks om 12 uur Meer brunch dan IPV ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Hey @Kobalt, ik zie je wisselen van avatar, vond kobalt kleur mooi, eendje mooi en deze ook mooi 22 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Meer brunch dan IPV ontbijt zeg maar lunch, ik doe intermittend fasten en ben daar al 9 kilo mee afgevallen, bevalt me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Zojuist zei Artemis: zeg maar lunch, ik doe intermittend fasten en ben daar al 9 kilo mee afgevallen, bevalt me goed Ja dacht ook ikkanhet dat heet lunch Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ben wat aan het uitproberen deze past beter bij mij Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 prachtig is de jaardraad niets voor jou, binnenlopen met 2 jaar droog, je bent nu al een mooi voorbeeld voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Lekker lui dagje dus ga de handmaid's tale kijken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Darmen je hersens???? En poepen door je neus. Amai Fleurie Yehaaaaa. Hoe is het met meneer Schildpad? 22 mei 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nou voorbeeld ik kom ook van ver hoor. Ben ook wel trots op die 2 jaar maar ik herinner me de tijd daarvoor ook nog . Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 3 minuten geleden zei bolletje: Darmen je hersens???? En poepen door je neus. Amai Fleurie Yehaaaaa. Hoe is het mket meneer Schildpad? Ieuwwwwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 https://www.darmgezondheid.nl/darmgezondheid/darm-en-brein/ Heb maar een linkje uit Nederland genomen dan vinden jullie het mss geloofwaardiger Artemis en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 TOP @Musashien dank je, daarom doe ik dus inbtermittend fasting 16/8 voor wie het weten wil, of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden