niks Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goedemorgen! Straks mijn laatste examen, dan is het afwachten geblazen. Weekend vrij, beetje balen van het weer, maar ja wie niet? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Niksje! Wat leuk dat je een dagdraad hebt geopend Waar gaat je laatste examen over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goedemorgen! Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Gaaf om iets van @jopiete lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goedemorgen @bumperjim en @niksSucces met je laatste examen Niksje Wanneer hoor je wat over de uitslag? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Succes @niksHoi Reacher, hoi Bumperjim. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Hoi @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Hoi @Yana en @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Denk wel dat we aan de 20 pagina's komen vandaag Reacher en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Grrr ik had ook wel in Lapland willen zitten eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ik krijg al twintig jaar iedere ochtend ontbijt op bed en het is weer zover.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Maken ze het je lastig hier @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goh joh ik had altijd gedacht dat je eigenaar van de b&b was maar je bent gast Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ik had wel in Frankrijk willen zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Terwijl ik eigenlijk best eventjes in Nederland zou willen zijn. Of in Lapland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ik zou wel weer eens naar Nederland willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 19 minuten geleden zei bumperjim: Niksje! Wat leuk dat je een dagdraad hebt geopend Waar gaat je laatste examen over? Keuzedeel verdieping palliatieve zorg. Goedemorgen @bumperjim @Yana@Reacher en @Moeps Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei Yana: Maken ze het je lastig hier @bumperjim? Ach nee maar ik wil gewoon afwisseling. We draaien al zo lang in een kringetje rond hier. Tegelijkertijd gaan er allerlei dingen niet goed. Vlinder die niet weet wat ze wil na haar eindexamen volgend jaar en die voor geen mwter gemotiveerd is om nog huiswerk te doen, maar ik kan er niet over praten met haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Oh @Moeps, allebei hetzelfde idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ja Lapland is ook goed Waar kom jij dan vandaan @Moeps? Ook Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei Yana: Ik zou wel weer eens naar Nederland willen Ja ik ook. Was februari 2020 laatste keer, net voor de lockdown. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Misschien een tussenjaar @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Maak je er maar niet te druk over @bumperjim, het gaat zoals het gaat en je hebt niet overal invloed op. Ik wou ook nooit leren en kijk hoe leuk ik terecht ben gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goedemorgen frummers, Buiten lijkt het wel herfst maar binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. @niks, heel veel succes met jouw examen, gaat vast goed komen.... En waar ik zou willen zijn of naar toe zou willen gaan? Hm, op dit moment geniet ik lekker HIER .... niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Goeie morgen, ik zit goed waar ik ben! alleen dat weer ja wat een contrast met vorig jaar seg! Ik heb aan de collega’s gevraagd om de zon/ warmte mee te brengen dus komt wel goed binnenkort! @bumperjim dat lijkt me nu echt zo lastig...je weet ook niet goed hoe je dan wel/ niet goed kan helpen volgens mij...lastig om te zien gebeuren dan en het vooral te moeten loslaten want het is hun leven natuurlijk maar je wil toch zo graag dat ze het goed hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden