Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 mei 2021

niks

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag aan mosjutten gedaan. Mos elders weggehaald en in mijn stukje tuin neergevlijd.

Want mos moet je vlijen. Heel zachtjes. 

En toen geneveld. En toen ging het regenen.

En nu staat er een trosje of roedel mos licht getraumatiseerd de worteltjes uit te slaan op hun nieuwe plekje. :)

bewerkt door Reacher
VlijDen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Quinn:

Ik weet het, die zijn ook hopeloos. En ik snap ook wel dat het onzekerheid is, maar ik word best kriegel van dat constante gevraag. Ik ben echt geen tikkende tijdbom. 

(en dat is vier keer ik in één bericht, blegh)

Die focus op je mentale gezondheid lijkt me inderdaad niet fijn.

Misschien wil ze dat je haar even bijpraat over hoe je ervoor staat? Dan doe je dat en daarna spreken jullie af dat ze de rest van de dag niet meer mag vragen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kohtje:

Wie of wat heeft dat voorspeld dan?

een soort van waarzegster Koh, ik geloofde er niet
echt in, werd overspoeld door info en was erg onder de
indruk. Buiten op de stoep gaan zitten en flarden opgeschreven.
De belangrijkste dingen zijn uitgekomen. Ik las jaren later dat
briefje bij toeval terug en was verbaasd.
en die 93 heb ik toen maar onthouden voor alle zekerheid.
maar ja dan graag wel gezond
en wat reacher wil(^_^) mag ze voor zichzelf wensen.
ik heb teveel gezien aan aftakeling, ik ga sparen voor die
pil van drion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook zo'n pil want oud worden is soms echt geen feest. Kun je die ergens kopen dan @lady jane?

Mijn 90-jarige buurman kan niet meer lopen, nauwelijks zien en sinds kort ook amper nog verstaanbaar praten. Hij zei me dat het mooi zou zijn om op een ochtend niet meer wakker te worden.
Nu was hij benauwd en werd naar het ziekenhuis gebracht en vandaar met een helikopter naar een ander ziekenhuis. Ze hebben duizend onderzoeken gedaan, een  stent geplaatst, een vernauwing in z'n neus geopereerd, poliepen in z'n darmen weggehaald en last but niet least: een pacemaker geplaatst dus de kans dat z'n hart er op een mooie nacht mee ophoudt is ook verkeken. 
Gewoon een tankje zuurstof naast z'n bed was een beter plan geweest vind ik... rare wereld.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Reacher:

Mannen zijn leuk, maar vrouwen zijn leuker. 

Een universele waarheid. Meer dan deze wetenschap heb je niet nodig. 

Dit consult kost je overigens 95 euro. :) 

Nee hoor, mannen zijn fantastisch en vrouwen zijn geweldig. :heart:

En het was gratis @Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Yana:

Ik wil ook zo'n pil want oud worden is soms echt geen feest. Kun je die ergens kopen dan @lady jane?

Mijn 90-jarige buurman kan niet meer lopen, nauwelijks zien en sinds kort ook amper nog verstaanbaar praten. Hij zei me dat het mooi zou zijn om op een ochtend niet meer wakker te worden.
Nu was hij benauwd en werd naar het ziekenhuis gebracht en vandaar met een helikopter naar een ander ziekenhuis. Ze hebben duizend onderzoeken gedaan, een  stent geplaatst, een vernauwing in z'n neus geopereerd, poliepen in z'n darmen weggehaald en last but niet least: een pacemaker geplaatst dus de kans dat z'n hart er op een mooie nacht mee ophoudt is ook verkeken. 
Gewoon een tankje zuurstof naast z'n bed was een beter plan geweest vind ik... rare wereld.

Maar had hij daar zelf niets over te zeggen? Dat ze al die ingrepen bij hem uitvoerden?

En die darm poliepen... dat zal weinig uitmaken bij benauwdheid? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zeker 200 jaar oud worden.
Ik vind dat hele doodgaan helemaal niets. Stom idee. 

Ik weet het, ‘t is natuurlijk en onderdeel van het leven etcetera.
Maar ik doe er niet aan mee. 

BAM! 

bewerkt door Reacher
Zucht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Reacher:

Maar had hij daar zelf niets over te zeggen? Dat ze al die ingrepen bij hem uitvoerden?

En die darm poliepen... dat zal weinig uitmaken bij benauwdheid? :wacko:

Als je behandelingen niet wilt, moet je best stevig in je schoenen staan denk ik en hij is niet heel duidelijk dat hij dit allemaal niet wil, wel tegen mij aan de telefoon maar niet tegen de artsen of tegen zijn vrouw. Maar hij weet natuurlijk ook dat ík daar niet over ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...