Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Zojuist zei lady jane: laatste lied was de steen van Bram Vermeulen, die wil ik ook tzt. zo'n mooie rauwe stem die man. Voor over honderd jaar dus pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Ik heb vanmiddag aan mosjutten gedaan. Mos elders weggehaald en in mijn stukje tuin neergevlijd. Want mos moet je vlijen. Heel zachtjes. En toen geneveld. En toen ging het regenen. En nu staat er een trosje of roedel mos licht getraumatiseerd de worteltjes uit te slaan op hun nieuwe plekje. 15 mei 2021 bewerkt door Reacher VlijDen? lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 geen idee Reacher, de voorspelling was ooit 93 maar of ik dat moet willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Dat klinkt heel erg zen @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Ik weet het, die zijn ook hopeloos. En ik snap ook wel dat het onzekerheid is, maar ik word best kriegel van dat constante gevraag. Ik ben echt geen tikkende tijdbom. (en dat is vier keer ik in één bericht, blegh) Die focus op je mentale gezondheid lijkt me inderdaad niet fijn. Misschien wil ze dat je haar even bijpraat over hoe je ervoor staat? Dan doe je dat en daarna spreken jullie af dat ze de rest van de dag niet meer mag vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Geen gek idee. Vooral dat laatste deel staat me wel aan Reacher en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 5 minuten geleden zei lady jane: geen idee Reacher, de voorspelling was ooit 93 maar of ik dat moet willen? Het gaat erom wat ík wil @lady jane Dus het wordt 160. Minimaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Geen gek idee. Vooral dat laatste deel staat me wel aan Ik begrijp mannen én vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Ik begrijp mannen én vrouwen Dan mag je ze mij hier wel even uitleggen, graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik begrijp mannen én vrouwen En alles ertussen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 10 minuten geleden zei lady jane: geen idee Reacher, de voorspelling was ooit 93 maar of ik dat moet willen? Wie of wat heeft dat voorspeld dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: Dan mag je ze mij hier wel even uitleggen, graag. Tuurlijk. Vraagt u maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Nou, dat is de vraag... leg mij (even) mannen en vrouwen uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 alsjeblieft ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Nou, dat is de vraag... leg mij (even) mannen en vrouwen uit.. Mannen zijn leuk, maar vrouwen zijn leuker. Een universele waarheid. Meer dan deze wetenschap heb je niet nodig. Dit consult kost je overigens 95 euro. Kohtje en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik moet weer even verder. Ik stuur je straks wel een tikkie @Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 20 minuten geleden zei Kohtje: Wie of wat heeft dat voorspeld dan? een soort van waarzegster Koh, ik geloofde er niet echt in, werd overspoeld door info en was erg onder de indruk. Buiten op de stoep gaan zitten en flarden opgeschreven. De belangrijkste dingen zijn uitgekomen. Ik las jaren later dat briefje bij toeval terug en was verbaasd. en die 93 heb ik toen maar onthouden voor alle zekerheid. maar ja dan graag wel gezond en wat reacher wil() mag ze voor zichzelf wensen. ik heb teveel gezien aan aftakeling, ik ga sparen voor die pil van drion. Reacher en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Ik wil ook zo'n pil want oud worden is soms echt geen feest. Kun je die ergens kopen dan @lady jane? Mijn 90-jarige buurman kan niet meer lopen, nauwelijks zien en sinds kort ook amper nog verstaanbaar praten. Hij zei me dat het mooi zou zijn om op een ochtend niet meer wakker te worden. Nu was hij benauwd en werd naar het ziekenhuis gebracht en vandaar met een helikopter naar een ander ziekenhuis. Ze hebben duizend onderzoeken gedaan, een stent geplaatst, een vernauwing in z'n neus geopereerd, poliepen in z'n darmen weggehaald en last but niet least: een pacemaker geplaatst dus de kans dat z'n hart er op een mooie nacht mee ophoudt is ook verkeken. Gewoon een tankje zuurstof naast z'n bed was een beter plan geweest vind ik... rare wereld. 15 mei 2021 bewerkt door Yana Kohtje, nancy en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 38 minuten geleden zei Reacher: Mannen zijn leuk, maar vrouwen zijn leuker. Een universele waarheid. Meer dan deze wetenschap heb je niet nodig. Dit consult kost je overigens 95 euro. Nee hoor, mannen zijn fantastisch en vrouwen zijn geweldig. En het was gratis @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 8 minuten geleden zei Yana: Ik wil ook zo'n pil want oud worden is soms echt geen feest. Kun je die ergens kopen dan @lady jane? Mijn 90-jarige buurman kan niet meer lopen, nauwelijks zien en sinds kort ook amper nog verstaanbaar praten. Hij zei me dat het mooi zou zijn om op een ochtend niet meer wakker te worden. Nu was hij benauwd en werd naar het ziekenhuis gebracht en vandaar met een helikopter naar een ander ziekenhuis. Ze hebben duizend onderzoeken gedaan, een stent geplaatst, een vernauwing in z'n neus geopereerd, poliepen in z'n darmen weggehaald en last but niet least: een pacemaker geplaatst dus de kans dat z'n hart er op een mooie nacht mee ophoudt is ook verkeken. Gewoon een tankje zuurstof naast z'n bed was een beter plan geweest vind ik... rare wereld. Maar had hij daar zelf niets over te zeggen? Dat ze al die ingrepen bij hem uitvoerden? En die darm poliepen... dat zal weinig uitmaken bij benauwdheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Ik ga zeker 200 jaar oud worden. Ik vind dat hele doodgaan helemaal niets. Stom idee. Ik weet het, ‘t is natuurlijk en onderdeel van het leven etcetera. Maar ik doe er niet aan mee. BAM! 15 mei 2021 bewerkt door Reacher Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Hihi dat kan ik me voorstellen dat je vrouw dat niet wil @knakker Onder een struik wegkruipen Ik ga verder met het mos. 15 mei 2021 bewerkt door Reacher Zucht x 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Maar had hij daar zelf niets over te zeggen? Dat ze al die ingrepen bij hem uitvoerden? En die darm poliepen... dat zal weinig uitmaken bij benauwdheid? Als je behandelingen niet wilt, moet je best stevig in je schoenen staan denk ik en hij is niet heel duidelijk dat hij dit allemaal niet wil, wel tegen mij aan de telefoon maar niet tegen de artsen of tegen zijn vrouw. Maar hij weet natuurlijk ook dat ík daar niet over ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 22 minuten geleden zei Reacher: Ik ga verder met de mos Het mos toch? Of was je iets met Richard van plan? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Yana: Het mos toch? Of was je iets met Richard van plan? Ik heb even gekeken wie dat was en daarna mijn lidwoord aangepast. Veul stomme zpelfauten vandaag... 15 mei 2021 bewerkt door Reacher Zucht x 3 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden