ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ja het is groeizaam weer. Op een stuk dat ik onkruidvrij had gemaakt glimmen hier tussen de kokossnippers ook groene kopjes. Kom je als je klaar bent hier ook even langs Statice? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Gisteren een fikse wandeling gemaakt met kleindochter en vriend op naburig landgoed Winterjas aan en daar later weer spijt van hebben want je loopt je uiteindelijk toch warm Vandaag wachten op een pakketje van mijn provider Heb mijn vaste telefoon eruit gegooid (gebruik ik toch nooit meer) en mijn t.v. gaat sneller worden Hoop, dat het een beetje op tijd bezorgd word , dan kan ik tenminste daarna weer doen en laten wat ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Nou, het onkruid groeit zeker als een tierelier Gisteren even op de tuin geweest Verbaasd me steeds hoe goed regen is voor de planten (daar valt niet tegenop te gieten ) Alles was omhoog geschoten en zag er fris groen uit Maar al het onkruid wat ik maandag had weg geschoffeld stond er dus ook gewoon weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 1 minuut geleden zei rapilos: en mijn t.v. gaat sneller worden... Huh? Dan weet jij al alle uitslagen van wedstrijden en 'wie het gedaan heeft' in misdaadfilms terwijl wij nog halverwege zijn of zo? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 ik wist ook niet dat dat kan, maar als iemand een tip heeft om mijn laptop weer sneller te krijgen, dan heel graag. Nog geen 2 jaar oud, en al hoogbejaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Dat heb ik gedaan met tips van het seniorenweb Lady Jane. Je computer opschonen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Het duurt altijd lang voordat ik van zender kan veranderen Krijg dan eerst een soort balk bovenin en kan niet eerder schakelen naar de volgende zender voordat de balk weer weg is ook het terug kijken duurt heel lang, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ja, daar dacht ik ook aan Jane, je computer opschonen Maar kan dat ook niet zelf hoor, laat mijn schoonzoon dat altijd doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 29 minuten geleden zei Statice: Het zevenblad kijkt me triomfantelijk aan. In de benen.... If you can't beat it, eat it! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Hi. Gefeliciteerd @Cleo66 Yvonne ikkanhet Reacher Roberto Jane Statice Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 8 minuten geleden zei rapilos: Het duurt altijd lang voordat ik van zender kan veranderen Krijg dan eerst een soort balk bovenin en kan niet eerder schakelen naar de volgende zender voordat de balk weer weg is ook het terug kijken duurt heel lang, Aha.. het is dus niet dat je voorop gaat lopen maar dat je een achterstand gaat inhalen. Ik heb nog altijd wat ouderwetse opvattingen over snel en langzaam want van al die digitale toestanden kan ik geen hoogte krijgen. Honderden keren is me al van alles uitgelegd maar er zit ergens een blokkade in m'n begrip. (Meerdere blokkades, want er is veel meer waar ik niet bij kan.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 4 minuten geleden zei Yana: If you can't beat it, eat it! Dat geldt toch alleen voor plantaardig, neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 4 minuten geleden zei Yana: If you can't beat it, eat it! Oh ja, zevenblad....en heermoes ook vooral ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ik reageerde op de opmerking over zevenblad @Kohtje, het geldt natuurlijk niet voor álles dat plantaardig is, maar wat had jij in gedachten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Nou Koh, vriend gaat het voor me instaleren hoor Durf me daar zelf niet aan te wagen Hoop dat het lukt, anders heb ik schoonzoon ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 1 minuut geleden zei rapilos: Oh ja, zevenblad....en heermoes ook vooral ! Bedoel niet dat je heermoes ook kan eten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Net alle pakketten binnen gekregen, ook een nieuw modum en mediabox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 en ik dacht dat ìk zuunig ben, getverdegetver; lees en huiver! Indonesische testzwendel: oplichters hergebruikten teststaafjes op vliegveld. rapilos, Rosee en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 @Yana, nou ja, ik had het over wedstrijden daarnet.. meestal is er maar één winnaar. Die dus niet 'gebeat' kon worden.... Ja, ik zag dat je op dat zevenblad reageerde, maar ik weet dat je veel bloemen en planten eet. Dus ik dacht dat je 'aanbeveling' een groter gebied dan alleen zevenblad betrof. Vandaar mijn hoopvolle vraag of je dat alleen beperkt tot het plantenrijk aanbeval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Succes voor je vriend, @rapilos. Ik heb daar godzijdank een vriendin (m'n vrouw) voor in huis. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Aha @Kohtje je bent bang dat ik de tegenstanders oppeuzel na een verloren partijtje volleybal? Wees niet bevreesd, ik eet geen vlees Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Yvonne ikkanhet Reacher Roberto Jane Statice Quinn VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) Voor voorbereiding tav een presentatie topic bij de AA heb ik een vraagje aan jullie. Wat betekend vertrouwen voor jullie ? Hoe geef je vertrouwen aan een ander ? Ben benieuwd naar de bijdragen van jullie . 6 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Goedemorgen De slechte nachten blijven helaas aanhouden... Zal moeten accepteren dat het bij mij hoort, periodes van goed en slecht slapen wisselen elkaar af en ik heb er geen invloed op. Of ik nou drink of niet. Zag gister iets moois en wil het met jullie delen. Ik was er erg ontroerd door. (het is niet mijn tekst) Alcohol control my life So don’t try to convince me that I can be sober Because at the end of the day I can’t do this And I’m not going to lie to myself by saying I will prosper and succeed So I will remain myself That I am a selfish terrible person And nothing you tell me will me make me believe I deserve a good life Because no matter what I will always be addicted And I wonder if Things will get better Because when I look in the mirror, I will always think Can I recover? Lees ‘m nu van onder naar boven Musashi en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden