Spring naar bijdragen

Dinsdag 4-5-2021


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Vocatus:

 

Had net mn vader aan de lijn. Die is altijd blij als het 4 mei is. Is mn moeder tenminste keer twee minuten stil

 

Mijn partner is ook gaan vieren bij een kameraad. Ze koken uit het star wars kookboek :D of is het een andere reden?

maar...Vergeef me op voorhand als ik verkeerd zit maar postte je een tijd geleden niet dat je vader overleden was? Zit ik nu echt zo in de knoop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Musashi:

of is het een andere reden?

maar...Vergeef me op voorhand als ik verkeerd zit maar postte je een tijd geleden niet dat je vader overleden was? Zit ik nu echt zo in de knoop?

Dodenherdenking. Ik neem dat wel serieus, ondanks grapje. Ben altijd 2 minuten stil. Veel mensen hun leven gegeven voor oa mijn vrijheid

Goed onthouden van je. Maar "partner van mn moeder" was niet belangrijk voor het grapje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Hier waren we ook 2 minuten stil. En ben niet gauw stil.:)

Wel apart, zie ik maxima overdreven triest kijken, terwijl haar vader legio mensen uit het vliegtuig gegooid heeft. Of ben ik dan te negatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Musashi:

Oh sorry ja het is niet mijn eerste stommiteit vandaag...ik had geen idee dat deze dag in Nederland betekenis had. Bij ons heeft het enkel een Star Wars connotatie. May the 4th be with you!

Ik moest er hard om lachen. Dit is een heel serieuze zaak,...maar heel nederland 2 minuten stil en in rouw. En jij hebt het over starwarsdag hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vocatus:

Ben gebeld. Ik heb het coronavirus

Oei seg! Heb je een idee hoe je het opgelopen? Je hoeft het niet te zeggen hoor maar ben wel nieuwsgierig omdat je niet de indruk geeft van veel onder mensen te zijn nu...?

en nu begin ik ook weer te twijfelen want begin wel wat verkoudheidssymptomen over te krijgen van mijn kind en daar was vorige week een coronamelding (laag risico) op school...ik moet morgen eigenlijk naar kantoor...

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Musashi:

Oei seg! Heb je een idee hoe je het opgelopen? Je hoeft het niet te zeggen hoor maar ben wel nieuwsgierig omdat je niet de indruk geeft van veel onder mensen te zijn nu...?

Het verbaast me erg. Ik zie serieus niemand. Moet wel in supermarkt of benzinepomp zijn geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vocatus:

Het verbaast me erg. Ik zie serieus niemand. Moet wel in supermarkt of benzinepomp zijn geweest

Shit seg pfff hoop vooral voor jou dat je er dan niet nog meer last van krijgt...verzorg je maar goed! Voldoende eten en drinken en wc-papier in huis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook geen drama hoor. De koorts is redelijk gezakt en ik las dat de mensen die naar zkhuis moeten allemaal hoge koorts hebben. Dus dat hij zakt is geruststellend. Alleen heb vandaag steeds meer nare hoest. Droge, enorme harde bulderende hoest. 

Mijn zus komt morgen boodschappen voor de deur zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...