Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 9 minuten geleden zei ikkanhet: heb je net zolang geslapen dan ik en hier schreeuwde niemand Dat helpt een beetje. Gedeelde smart is halve smart ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers,Niks jarig? Dan even snel de slingers ophangenVan harte gefeliciteerd Niks, maak er een mooie dag van .... En natuurlijk staat er een bakje klaar. 20 april 2021 bewerkt door Yvonne niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Rosa Ikkanhet Yvonne 20 april 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esther71 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Gefeliciteerd @niks Maak er mooie dag van! Hier goed geslapen en lekker wakker geworden zonder kater :-) maar een fris en fruitig gevoel. Fijne dag allemaal. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 En heel veel kadootjes lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 uur geleden zei niks: Bedankt allemaal! Toch een verjaardagsgevoel, nu mini en papa besloten hebben om vandaag uit te slapen Dat is een prima eerste cadeautje! Van harte @niks wens je een fijne dag en heel veel taart. Hi @Esther jij nog mooie plannen voor de dag? Ze zijn hier enorme herrie aan het maken, iets met de weg, als ik het goed zie. Dus alweer wakker. Koffie, brinta, krant. Ik zit aan @Reacher s sokken te denken. Zulke wil ik ook nu dus. RosaIkkanhetYvonneQuinn niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Hier weer eens behoorlijk de zenuwen voor ziekenhuis vanmiddag, weet inmiddels dat het best snel gaat. Maar toch, iedere keer weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Hier weer eens behoorlijk de zenuwen voor ziekenhuis vanmiddag, weet inmiddels dat het best snel gaat. Maar toch, iedere keer weer. Wat ga je doen in zkhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 4 minuten geleden zei Vocatus: Wat ga je doen in zkhuis? Krijg 2e reeks botox spuiten in mijn hoofd (geen schoonheidsbehandeling) voor syndroom van frey (lekken hoofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Sterkte dan maar Ikkanhet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei Yvonne: Sterkte dan maar Ikkanhet... Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: @ikkanhetsterkte vanmiddag, jakkes, lijkt me geen pretje Dank je wel blij als het 3 uur is. Dan een gebakje halen voor bij de koffie. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Krijg 2e reeks botox spuiten in mijn hoofd (geen schoonheidsbehandeling) voor syndroom van frey (lekken hoofd) Sterkte joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 4 minuten geleden zei Cleo66: dat een asbak of een pudding schaaltje, getver Kommetje. Prima toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Sterkte joh Dank je straks denk ik weer het viel best mee. Hoop ik dan. 20 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen! Nu ik een aantal weken niet meer drink en de de benzo’s heb afgebouwd slaap ik als een malle. Zelfs op de dag een tukje en ‘s nachts 7 a 8 uur. Weet niet wat me overkomt!! Dacht echt dat ik niet meer normaal kon slapen. Ben er erg gelukkig mee @niksvan te gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag. rapilos, niks, Reacher en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 12 minuten geleden zei ikkanhet: Sterkte joh Dank je straks denk ik weer het viel best mee. Hoop ik dan. Hoe ik hier zo klein heb getikt, geen flauw idee. Per ongeluk dus hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei VIII: Goedemorgen! Nu ik een aantal weken niet meer drink en de de benzo’s heb afgebouwd slaap ik als een malle. Zelfs op de dag een tukje en ‘s nachts 7 a 8 uur. Weet niet wat me overkomt!! Dacht echt dat ik niet meer normaal kon slapen. Ben er erg gelukkig mee @niksvan te gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag. Ik ben gisteren ook zonder iets te nemen gaan slapen. Gaat nog niet helemaal goed maar de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 7 minuten geleden zei VIII: Goedemorgen! Nu ik een aantal weken niet meer drink en de de benzo’s heb afgebouwd slaap ik als een malle. Zelfs op de dag een tukje en ‘s nachts 7 a 8 uur. Weet niet wat me overkomt!! Dacht echt dat ik niet meer normaal kon slapen. Ben er erg gelukkig mee @niksvan te gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag. heerlijk,..lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goedemorgen. @niks van harte lieverd! Lekker zon op jouw verjaardag! @ikkanhet het sterkte. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Goeiemorgen en van harte gefeliciteerd @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 ikkanhet het sterkte. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 48 minuten geleden zei Quinn: RosaIkkanhetYvonneQuinn Rover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 31 minuten geleden zei ikkanhet: Krijg 2e reeks botox spuiten in mijn hoofd (geen schoonheidsbehandeling) voor syndroom van frey (lekken hoofd) Veel sterkte! Lijkt me geen pretje, maar zoals je zegt even erdoor en vanavond is het weeral achter de rug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Voel me redelijk belabberd, niet van een kater maar van heel die strijd gisteren. Maar niet te veel meer aan denken en verder met de orde van de dag... Hier ook heel mistig, maar begint stilaan weg te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden