Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 11 minuten geleden zei Adrian: Ik ben jaloers op Tatum.. Ik sta al 4 jaar droog, maar heb er nog steeds moeite mee.. Toch wil ik niet meer terug naar 'elke dag aangeschoten', want echt dronken was ik zelden.. Jaloers hoeft zeker niet! Ik ben hier nog elke dag en als ik het moeilijk heb, dan houd ik me zelfs vast aan de dagpact. Jij bent al 4 jaar droog. Als ik 4 jaar droog sta schrijf ik hier nog steeds. Ik dronk tot ik erbij neer viel. Altijd bezig met tellen of ik genoeg in huis had voor de nacht. Dochter kwijt. Bijna baan kwijt. Zelfs bijna mijn leven kwijt. Ik heb ooit meegemaakt dat ik de woorden in mijn hoofd hoorde: "wil je écht dood?" Ik stond toen weer met wijn in de rij van de kassa. Ik zou niet meer terug willen. Nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Adrian: Dubbel 21 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Adrian: Dubbel 21 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Adrian: Dubbel 21 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 @Tatum, alles dubbel en nog eens dubbel. Had ik laatst ook met het Dagpact.. Dat stond er wel zes keer op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Dan is het van belang @Adrian Dat jij op het dagpact stond maar ook deze boodschap van @Tatum: Nooit meer. Gefeliciteerd trouwens Tatum! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Voor is jouw verhaal toch een bevestiging dat stoppen voor een ander ( jouw vriendin) alleen werkt als het daarna ook je eigen wens wordt om gestopt te blijven @Adrian lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Toch lees ik nu bij jou toch de woorden dat je niet meer terug zou willen? Ik hoop dat je snel in therapie kunt. Eerst om jouw diagnose van dry drunk syndroom te beoordelen en daarna om je verder te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 @Adrianik vind jalours een vreemd woord in deze context. Waarom ben je precies jalours? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Las ik daar gisteren @Harp? Alleen een LAT relatie als er per ongeluk en -momenteel- zwaar tegen je zin iemand op je pad komt? Ik vind je een boeiende man. Op een positieve manier. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Reacher: Voor is jouw verhaal toch een bevestiging dat stoppen voor een ander ( jouw vriendin) alleen werkt als het daarna ook je eigen wens wordt om gestopt te blijven @Adrian Ja dit dus. Adrian in je hoofd ben je volgens mij nooit gestopt met alcohol. Maar daar is het nooit te laat voor. 21 maart 2021 bewerkt door bumperjim Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 @Quinn ik las je. Leunen op een ander kan misschien onvolwassen voelen maar hoe langer er tussen je stopdatum en het heden zit hoe hoger de drempel om die eerste weer te pakken. Lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 In liefde en nuchter zijn is alles geoorloofd? Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Van stoppen en gestopt blijven sta ik zelf ook helemaal achter hoor.. Toen ik - 4 jaar geleden - in een kliniek zat heb ik echt veel ellende gezien. Ik zou ongetwijfeld ook verder afgegleden zijn.. Dus t is goed zo.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 @Adrianik heb net het dry drunk syndroom opgezocht. Ik ben echt gestopt met alcohol (zonder terugval) toen ik 1,5 jaar geleden definitief en voorgoed brak met mijn moeder. Dit "advies" valt bij mij toch onder de categorie "Don't try this at home" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Hoi @bumperjim 8 minuten geleden zei Adrian: Dus t is goed zo.. Dat is toch ook een mijlpaal! Hoi @bumperjim Ik ga wandelen. Is nodig, gisteren een slechte dag gehad. Actie! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 En twee keer hoi Bumperjim. zucht. Ook extra belangrijk dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 9 minuten geleden zei Tatum: k ben echt gestopt met alcohol (zonder terugval) toen ik 1,5 jaar geleden definitief en voorgoed brak met mijn moeder. Ik heb er iets langer over gedaan (2,5jaar geleden met m’n vader gebroken) maar zonder dat had ik nooit of te nimmer nu de besilissing kunnen nemen om te stoppen. Feit! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ook kan ik melden dat ik gisteren letterlijk ziek werd toen een stukje verleden terug kwam. Zo ziek dat ik me hier niet kon melden. Ik ben op de bank gaan liggen met een deken en een kop thee. Wachtend tot het beter zou gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Ook kan ik melden dat ik gisteren letterlijk ziek werd toen een stukje verleden terug kwam. Zo ziek dat ik me hier niet kon melden. Ik ben op de bank gaan liggen met een deken en een kop thee. Wachtend tot het beter zou gaan. Denk dat het goed is dat je er in bent meegegaan, over je heen laten komen zonder weerstand...en dan merken dat het over gaat ipv er verder en dieper in te zakken... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Zojuist zei Musashi: Denk dat het goed is dat je er in bent meegegaan, over je heen laten komen zonder weerstand...en dan merken dat het over gaat ipv er verder en dieper in te zakken... Juist! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 1 minuut geleden zei Harp: 30 minuten geleden zei Reacher: In het echt val ik tegen hoor. Dit is ook echt hoor! Virtueel echt maar ik ben echt en ik vind jou ook leuk en interessant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Wat 'dry drunk' betreft..strijd ik teveel tegen mezelf. Ik moet het gewoon aanvaarden en weg laten zakken.. Ik denk teveel aan mijn drankverleden en zo hou ik het in stand.. Soms ga ik ook even liggen en mediteren.., dat helpt wel. lady jane en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 ik geloof niet in dat syndroom, ik geloof wel dat je jezelf gevangen kunt houden in het stuk dat jij drank nodig hebt. sorry als dit iemand kwetst, maar ik wil het toch een keer geschreven hebben. Maverick, Tatum, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Wij zaten eergisteren beneden en hoor ineens gerinkel dichtbij. Alle vertrekken nagegaan en was de plafondlamp op de badkamer half uit elkaar gesprongen. Glas overal...zou niet moeten kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden