Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 maart 2021


Smaragd

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei niks:

Vannacht gaat ze een nachtje bij opa en oma slapen (hoop ik voor ze). Voel me een ontaarde moeder, maar een nacht slapen is zo welkom. 

Niks mis mee! Deden/ doen we ook (regelmatig) hoewel die van ons wel snel doorsliep maar altijd wel heel vroeg wakker...uitslapen, q-time als koppel, toch ook belangrijk! En bovendien bouwen ze zo een close band met de grootouders, dat vind ik ook heel mooi om te zien!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las van de kat op je rug @Smaragd :wacko: Pijnlijk! 
 

Moet er niet aan denken dat mijn Socrates met zijn duizend kilo aan mijn rug hangt. 
 

Met Socrates gaat het voorlopig weer even goed, hij heeft nieuw blaasgruis dieet voer maar hij schiet me alweer gemene blikken onder het eten dus ik denk niet dat hij het erg lekker vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees altijd achteruit dus nu zou ik aan de dagdraad van gisteren moeten beginnen maar ik heb te weinig tijd.

Ik heb het dat het in de weekenden beter gaat als je bij C bent Quinn. Kun je niet een paar weken bij hem logeren om die eerste moeilijke tijd van niet-drinken te overbruggen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Reacher:

Daar izzie dan! Nog steeds heel vroeg voor jouw doen @Quinn

Oftewel: wie ben jij en waar heb je Quinn gelaten :D

Wennen begint eigenlijk nu pas, tot nu toe vooral bezig geweest om het huis katten proof te maken. Nu nog ik-proof :)

Ik ben net uit bed getrapt omdat iemand vond dat er gewassen moet worden. Best lief hoor, maar zo geen zin in. Ik heb een week bij hem gezeten, vorige week was dat, maar ik kan natuurlijk niet steeds op iemand gaan leunen. Ben een volwassen man tenslotte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Quinn:

Ik heb een week bij hem gezeten, vorige week was dat, maar ik kan natuurlijk niet steeds op iemand gaan leunen. Ben een volwassen man tenslotte.

En waarom dan niet?? Dat is toch ook deel van een relatie, op elkaar leunen als het moeilijk gaat, toch niet enkel en alleen fun!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiezonnigemorgen frummers

Heerlijk tot 10 uur geslapen nonstop ook
maar ging pas om 3 uur naar bed, dus
slaap zleden meer dan 8 uur.
Ochtendhumeur is bij mij weg sinds ik alleen woon;)
niemand die me opjaagt, iets van me verwacht of
waar ik voor moet zorgen.
In Coronatijd ben ik me pas bewust geworden dat
er ook nadelen aan zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...