Spring naar bijdragen

Woensdag 17 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Niet doen beiden niet!! Jeeminee kan ik dan nooit eens een rustige avond hebben. Straks spring ik ertussen en dan gaat het een trio worden.

Hier komen nu bannen uit voort en geloof mij ze zijn niet helpend. Ook voor jullie niet.

 

@Etty gewoon die tosti's geven en yoghurt of hij maakt ZELF maar wat klaar. Wat een gedoe allemaal. Fatsoenlijke maaltijd, dan maar ZELF laten doen. Hoop niet dat hij 6 is want dan is het anders ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lieke7777:

Volgends mij is de helft  al leeggehaald  van de berichten  zijn allemaal bewerkt  .

Klopt maar hij is gewoon dronken denk ik maar dan moet hij vooral niet in mijn draadje komen, ik vraag daar niet om.

Maar goed, moet hij zelf weten. Kan daar niet tegen, vind ik gemeen. straks vloek ik wel terug, kan niet tegen dat soort mannen.

 

Vervelend dat je je zo voelt. Maar wel goed anders zou het ook geen nut hebben. Hoop dat je er iets mee kan, hou je goed bijeen he.

Morgen en volgende week kun je er misschien iets meer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt  goed  , vind  gevoelens  maar lastig en niet  mee om te gaan. 

Tenminste  kan goed  dealen over het algemeen  met dingen  maar kan zo opeens in een trigger tot mijzelf  schieten .

Tuin  er regelmatig in .  

Ja laat hem idd maar gaan  als het niet helpende is voor je .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bor:

Ik ga begeleiding inschakelen. Hoe of wat dat moet weet ik nog niet maar ik trek dit hier thuis zo niet. Hij mag mee, zou erg fijn zijn maar zo niet, dan ga ik wel alleen. Voor mezelf. En hopelijk uiteindelijk voor ons allemaal. 

Continue maar doorgaan, continue de aandacht verleggen. Als een soort ontkennen wat je eigenlijk wel weet.. Ik kan dat niet meer, die houding. 

 

Wat goed van je bor  soms kan je iets niet  alleen en het is alleen  maar krachtig om dit toe te geven.

Misschien kunnen ze vanuit het ziekenhuis iets beiden ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...