Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Niet doen beiden niet!! Jeeminee kan ik dan nooit eens een rustige avond hebben. Straks spring ik ertussen en dan gaat het een trio worden. Hier komen nu bannen uit voort en geloof mij ze zijn niet helpend. Ook voor jullie niet. @Etty gewoon die tosti's geven en yoghurt of hij maakt ZELF maar wat klaar. Wat een gedoe allemaal. Fatsoenlijke maaltijd, dan maar ZELF laten doen. Hoop niet dat hij 6 is want dan is het anders Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Ja doe es lief, ben ik helemaal voor. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 En nu moet ik echt iets verzinnen om te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Zou iemand mijn draadje wil nalezen, wil en ga zelf niks melden. Maar dit is toch niet normaal wat die R doet, of ligt dat nu weer aan mij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Bloemkool met aard gegratineerd was het met kip filet en de jongens kipburgers. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Zojuist zei Smaragd: Zou iemand mijn draadje wil nalezen, wil en ga zelf niks melden. Maar dit is toch niet normaal wat die R doet, of ligt dat nu weer aan mij?? Volgends mij is de helft al leeggehaald van de berichten zijn allemaal bewerkt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Voel mij ook niet zo geweldig eigenlijk , gesprek Brijder heeft veel stof tot nadenken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Volgends mij is de helft al leeggehaald van de berichten zijn allemaal bewerkt . Klopt maar hij is gewoon dronken denk ik maar dan moet hij vooral niet in mijn draadje komen, ik vraag daar niet om. Maar goed, moet hij zelf weten. Kan daar niet tegen, vind ik gemeen. straks vloek ik wel terug, kan niet tegen dat soort mannen. Vervelend dat je je zo voelt. Maar wel goed anders zou het ook geen nut hebben. Hoop dat je er iets mee kan, hou je goed bijeen he. Morgen en volgende week kun je er misschien iets meer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Komt goed , vind gevoelens maar lastig en niet mee om te gaan. Tenminste kan goed dealen over het algemeen met dingen maar kan zo opeens in een trigger tot mijzelf schieten . Tuin er regelmatig in . Ja laat hem idd maar gaan als het niet helpende is voor je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Nog een bak thee en dan maar droog me bed in. iedereen bedankt voor alle feedback weer vandaag. me hoofd zit te vol om overal op te reageren maar heb jullie allemaal gelezen en voel me wederom enorm gesteund. slaap lekker allemaal! Maja, Musashi, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Nogmaals respect @Zbb hopelijk voel je' je morgen beter dan vandaag . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Morgen afspraak met mijn sponsor ook altijd fijn om weer bij te praten. Heb het getroffen met haar fijn mens waar ik een goede klik mee voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Zal bij jou op platteland beter te zien zijn denk ik .. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 9 minuten geleden zei Bor: Ik ga begeleiding inschakelen. Hoe of wat dat moet weet ik nog niet maar ik trek dit hier thuis zo niet. Hij mag mee, zou erg fijn zijn maar zo niet, dan ga ik wel alleen. Voor mezelf. En hopelijk uiteindelijk voor ons allemaal. Continue maar doorgaan, continue de aandacht verleggen. Als een soort ontkennen wat je eigenlijk wel weet.. Ik kan dat niet meer, die houding. Wat goed van je bor soms kan je iets niet alleen en het is alleen maar krachtig om dit toe te geven. Misschien kunnen ze vanuit het ziekenhuis iets beiden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 6 uur geleden zei Rosee: @Lieke7777 dapper bezig txs wil gewoon wil gewoon nu doorzetten al kost het mij nog een jaar .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Heel goed van je @Bor, dit is allemaal veel en groot en inderdaad alleen niet te behappen lijkt me. Ik hoop dat je snel hulp kunt krijgen waar je ook daadwerkelijk iets aan hebt. Ik vind het een dapper besluit van je. En ik hoop dat je kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden