Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei nancy: 1963 nee, was dat niet John F Kennedy? opgezocht, 1963 was kennedy 11 mei 2021 bewerkt door Artemis nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ja dat klopt, dat wist ik. Maar ik gokte erop dat hij toen ook overleden was. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 ‘68? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 31 minuten geleden zei haddock: ‘68? ja goed ! jij mag @haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Wie was de derde astronaut bij de eerste maanlanding? De eerste twee zijn op de maan geweest, Neil Armstrong en Buzz Aldrin. De derde bleef in de shuttle. Hij is pas overleden, anders had ik het ook niet meer geweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Onlangs in de krant, Michael Collins. Sorry, not sorry. Raad de film! On Wednesdays we wear pink. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 5 minuten geleden zei haddock: Wie was de derde astronaut bij de eerste maanlanding? De eerste twee zijn op de maan geweest, Neil Armstrong en Buzz Aldrin. De derde bleef in de shuttle. Hij is pas overleden, anders had ik het ook niet meer geweten. Ja, dat heb ik eigenlijk altijd zo sneu gevonden, dan ben je er vlákbij..........en dan er niet éven op mogen staan. Grrrrrrrr......nou zou ik voor geen goud willen ruilen hoor, never nooit niet de ruimte in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 10 minuten geleden zei Quinn: Onlangs in de krant, Michael Collins. Sorry, not sorry. Raad de film! On Wednesdays we wear pink. Ik wil niet een van die gemene meisjes zijn die legaal blond is maar eigenlijk geen clue heeft. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @Reacher is typisch zo iemand die wil meespelen, maar niet wil meespelen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Reacher is typisch iemand die stiekem toch moet laten zien dat ze het antwoord weet. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Als @Reacher een kerel was, heette ze @Quinn In sommige opzichten in elk geval Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Als @Reacher een kerel was, heette ze @Quinn In sommige opzichten in elk geval Ik zie dat als een compliment. Weet niet of dat ook zo bedoeld is. Anyway: Brainsharers Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Bij welke film en musical mag je interactief meedoen met een paraplu, een plantenspui en een zak rijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ehm Mary Poppins? Die vloog met een paraplu toch? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 26 minuten geleden zei niks: Ehm Mary Poppins? Die vloog met een paraplu toch? Dat is ook een goeie! Maar die bedoelde ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Sound of music??? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Reclame van hagelslag lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 31 minuten geleden zei Yvonne: Sound of music??? Ook niet. Het is een beetje een cult ding. Susan Sarandon speelde erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 2 minuten geleden zei nancy: Reclame van hagelslag Maar deze reken ik ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Hahahahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 iets met witches? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 The Rocky Horror Picture Show? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 uur geleden zei Quinn: The Rocky Horror Picture Show? Klopperdieklopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 victory dance!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Filmvraag. I wish the goblins came and took you right now! Welke film is dit? Wie is de Goblinking? Wie werd er weg gewenst? Welk liedje hoort hierbij? Doe het dansje voor een bonuspunt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden