Yvonne Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 (bewerkt) En wat die Beaufort van @bumperjim betreft, daar worden we ook niet veel wijzer van... 7 mei 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Als je snelheid door kracht vervangt Yvonne? Dan brn jij er denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Zit op de te., vreselijk. Maar mijn laptop galmt nog harder dan mijn oren/tinnitus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 1 uur geleden zei Yvonne: En wat die Beaufort van @bumperjim betreft, daar worden we ook niet veel wijzer van... We hebben teveel vragen tegelijk uitstaan Zomerbeaufort eet je in de winter, kan ik nog toevoegen als hint, maar of je daar wat aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 zelfs google geeft het antwoord niet BJ benieuwd waar je mee aankomt haha lees het vanavond of in de trein, dagje uit nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Veel plezier, Jane! Toevallig droomde ik vannacht van de sauna, ik liep in mijn blootje rond, maar kon de sauna steeds niet vinden! En een oud- collega van mij en Paul de Leeuw wilden mee! lady jane, haddock en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik kwam ooit Rob de Nijs tegen in zn blootje Vocatus, haddock, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 4 uur geleden zei lady jane: zelfs google geeft het antwoord niet BJ benieuwd waar je mee aankomt haha lees het vanavond of in de trein, dagje uit nu. Hahaha idd ik keek net op google, geen zomerbeaufort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 (bewerkt) https://cheese.com/beaufort/ daar istie Vreselijk lekker. 7 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 20 uur geleden zei nancy: Ik moest ook denken aan zomerkaas. Maar dat zal wel te makkelijk gedacht zijn. Ahaaaaaaaaa, dus toch kaas! Waarom zomer?? En eten in de winter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Met zomermelk dus buiten lopen grazen tussen de bloempjes en de bijtjes, en vervolgens klaar voor consumptie in de winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Soort van graskaas dan dus? @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 15 minuten geleden zei bumperjim: https://cheese.com/beaufort/ daar istie Vreselijk lekker. Mijn eerdere antwoord was toch kaas? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Oh nou dan had je het goed Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 2 minuten geleden zei bumperjim: Oh nou dan had je het goed Haha grootste anticlimax ooit dit Laten we nu wachten op belize antwoord. Ik weet dat dat in centraal amerika ligt maar geen idee wat de buurlanden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Buurlanden van Belize...guatemala en Salvador? Guatemala denk ik zeker te weten maar toch twijfel ik nog...:-) Of loop ik weer hopeloos achter hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Sorry had geen geduld...Salvador is niet juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 (bewerkt) # laat maar weer 7 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Mexico en nog iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Mexico en nog iets. Als ik jouw reactie nu combineer met de reactie van musashi, dan ga ik voor guatemala en mexico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Wat zegt de jury @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Hi @Quinn Was de schrijver van jouw boek misschien Roald Dahl @Yvonne? Ik vind het plots zo degrotevriendelijkreus-achtig klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 2 uur geleden zei bumperjim: Oh nou dan had je het goed Niet te geloven, ik had je bijna mijn beste thee gegeven om je om te kopen voor de oplossing en het was gewoon het tweede antwoord dat werd gegeven Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Hi @Reacher stond er nog eentje open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Een jaar of zes geleden stelde Yvonne deze vraag Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden