haddock Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Kejje mooi schudduh, ik had de vraag ook open kunnen laten. Maar ach, ben de beroerste nie: wa’s de hoofdstad van Liberia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Jippie!!! Moldavie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Monrovia haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 haha dat weet iederen.. monrovia. Heb ik met mn studie nog werk voor gedaan. Keer simpele vraag dan,..Jimmy liegt nooit, Fred vertelt nooit de waarheid. Eén van hen zegt: ‘De andere zegt dat hij Fred is’. Van wie is deze uitspraak, Jimmy of Fred? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Fred tetuurlijk, maar ik zeg Jimmy, anders moek weer.... lady jane en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik zeg Fred. Haha. Maar Reacher had het goede antwoord daarnet eerder, als Monrovia het goede antwoord was tenminste, want dat moet Haddock eerst nog bevestigen, toch? Lekkere warboel hier op deze draad. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 net een echte pub☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ja, idd, Reacher heeft het als eerste goed beantwoord. Aan u de eer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Kent iemand de alias van Kevin Smith? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ten behoeve van de feestvreugde ben ik silent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 22 minuten geleden zei Quinn: Ten behoeve van de feestvreugde ben ik silent Ptjandosie ik sta nu toch bijna op het punt om je ten huwelijk te vragen! Thank god voor mijn bindingsangst haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Silent Bob dus. Quinn is! No mercy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 ... of ik ga nóg een keer Noem de bijnamen van @bumperjimzijn vrouw en dochters. En niet spieken! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Wat een eer @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 De vlinder, de stier en de nukkige holenbeer...en bumperjim heeft toch geen bijnaam dacht ik? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nee bumperjim is mn echte naam Reacher en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 we vragen het de stier wel een keer ik denk dat we dan nog eens kunnen lachen om BJ Reacher, kunsie en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Yes!!! @kunsie is! kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) Ik heb deze vraag wel opgezocht op de triviantsite ( maar ik wist het antwoord zelf ook, dus dan mag het) Wie was de rechterhand van Fidel Castro tijdens de Cubaanse revolutie? Die is te doen toch? 1 mei 2021 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Che Guevara kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ja! Jij mag Kapitein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik dacht al als @haddockdeze niet weet dan eet ik mijn Kuifjes op. Die zijn overigens toch niet van mij kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ja ik verwachtte ook wel dat de kapitein deze wist..we komen ongeveer uit dezelfde tijd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Grappig hoe je toch een bepaald beeld krijgt van iemand. Ik zie @haddockals een SP-er tegen wil en dank. Omdat hij niet in een keurslijf past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik ben weer veel te druk. Ik ga ergens anders stuiteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden