Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Wat lief @Yana Bedankt voor de ranja @Quinn ik lust alleen de groene Wat is de naam van de beste vriend van Shrek en lijkt sprekend op onze knappe @knakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Thanks LJ! Dit weten jullie vast! Anders een tussenvraag? Ik ben wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Hoeveel frummers wandelen dagelijks met de app van de hersenstichting Ommetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 8 minuten geleden zei Reacher: Wat lief @Yana Bedankt voor de ranja @Quinn ik lust alleen de groene Wat is de naam van de beste vriend van Shrek en lijkt sprekend op onze knappe @knakker? Eddie Murphy Groene ranja? Ik heb altijd oranje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Jullie hebben allebei gelijk maar @knakker was eerder Deze volgens mij: ziet er nu uit als afwasmiddel. Smaakt beter dan afwasmiddel. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 3 uur geleden zei lady jane: Hoeveel frummers wandelen dagelijks met de app van de hersenstichting Ommetje? 3 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Weet niet, maar nu ben ik wel nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Gegoogled en hard gelachen. Volgens mij kennen @Quinnen @niks dit als babybrabbel. niks, lady jane en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 33 minuten geleden zei Vocatus: 3 volgens mij ook jij mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 12 minuten geleden zei knakker: is de hoofdstad van Burkina Fasso? Ik weet het niet meer precies. Keur je "augadaougoe" goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Zojuist zei knakker: Zeker! Ouagadougou is het eigenlijk, maar hey. Nu mag jij twee vragen stellen en Reacher één. Ik had valsgespeeld, door te googlen. dus @Vocatusis. Twice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Welk eten wordt door de fransen een barbapapa (barbepapa) genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Mosselen? (Voedsel met baard) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Zojuist zei haddock: Mosselen? (Voedsel met baard) Haha nee. Barbapapa is de verwijzing naar dat stripfiguur dat van vorm kon veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Leuke vraag. Ik weet het antwoord niet, helaas. Trusten. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 3 minuten geleden zei knakker: Een suikerspin Heel goed knakker. Aan jou de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 5 minuten geleden zei knakker: Nog één in de rubriek Eten om te Lachen: wat is ook alweer een rolmops? (mijn laatste vraag vandaag, trusten!) Zure haring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Maar dan wel opgerold met n stokkie drdoor! Aan jou de eer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 en een stuk augurk in het midden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 1 uur geleden zei lady jane: volgens mij ook jij mag Ik denk dan 4, want je had mij vast niet meegerekend? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 klopt Jannigje, dan ben jij nu aan de beurt voor een nieuwe vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 O ja, oeps. Even denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Op hoeveel palen is het paleis op de Dam in Amsterdam gebouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 22 minuten geleden zei Jannigje: Op hoeveel palen is het paleis op de Dam in Amsterdam gebouwd? 12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 4 minuten geleden zei knakker: Samen hebben jullie het goed adb-teamwork Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden