Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 14 uur geleden zei lady jane: hoe oud is het laatste politie slachtoffer (doodgeschoten) vandaag in America? (dat we kunnen weten he, want het gaat maar door) Ik merk dat ik hier wat tegen woorden op heb. De laatste 10 politie slachtoffers waren kinderverkrachters of in behoud van zware vuurwapens. Mijn ex werkt voor CNN daar en de verhalen. Ik haat snel beslissen. Of het nu gaat over corona, black lives matters of alcoholisme. Kijk naar meerdere onderzoeken en de body of evidence. Als je de details van het hof rapport niet weet;.,.dan niet * dus ik praat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 Je zal dat vijftienjarige meisje bedoelen @lady jane? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2021 Rapport Share Geplaatst 22 april 2021 ik heb 16 gelezen, maar ben een warhoofd, dus jij mag Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 @Yana heb je al een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ik zal trouwens wel ff tussenvraag stellen: Wat is de naam van het eiwit dat in je huid zit? Als je ouder wordt dan wordt het steeds minder waardoor je huid gaat hangen en je rimpels krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Botox lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: Botox nee dat is letterlijk een gif dat in eerste instantie gebruikt werd tegen spasmes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Collageen, daar hadden we het laatst nog over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 (bewerkt) Klimop kennen we wel denk ik, het groeit uitbundig tegen muren en schuttingen en blijft groen in de winter. In de bladeren van klimop zit een stof waardoor ze bruikbaar zijn voor iets praktisch. Waar kun je klimop voor gebruiken? 23 april 2021 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 (bewerkt) Textiel? Neehee, zeep volgens mij! Wasmiddel ofzo. 23 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 17 minuten geleden zei Yana: Collageen, daar hadden we het laatst nog over. helemaal scherp van je. Ik weet jouw vraag niet dus sla ff over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 14 minuten geleden zei haddock: Textiel? Neehee, zeep volgens mij! Wasmiddel ofzo. Wasmiddel klopt! Heb jij zin om een vraag te doen Haddock? (de bladeren bevatten saponinen en dat lost vet op) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ok, komt ie: hoe heet de bij zee van de zwarte zee die nu opgesloten wordt door de nieuwe brug van Rusland naar de Krim? Het is de kleine zee tussen Rusland, Oekraïne en de Krim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 8 minuten geleden zei Yana: de bladeren bevatten saponinen en dat lost vet op) dat wist ik echt niet. leuk. Niet gegoogled @haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Nee, heheh, ik volg de toestanden. GBJ H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 3 uur geleden zei Vocatus: dat wist ik echt niet. leuk. Niet gegoogled @haddock? Trouwens, wat n achterdochtige vraag! de waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 3 uur geleden zei haddock: Trouwens, wat n achterdochtige vraag! de waard nou niet alleen de waard. het hele keukenpersoneel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Als je de krant/ het nieuws n beetje volgt is ie vaak zat vorbijgekomen. De bouw van de brug was hot news. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Wanneer was dat hot news, @haddock? Ik loop met de krant zo'n anderhalve maand achter. Dus óf ik heb er overheen gelezen, óf je kunt binnen nu en anderhalve maand mijn (juiste) antwoord verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 7 minuten geleden zei Kohtje: Ik loop met de krant zo'n anderhalve maand achter. Van het Corona nieuws alleen de hoofdlijnen volgen. Dan ben je in een mum van tijd weer bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Het is juist dat dat achterlopen het nieuws veel milder maakt. In grote lijnen weet ik al hoe dingen af lopen, dus hoef ik me om de berichtgeving in de krant niet zo druk te maken. Leest lekker relaxed wel. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Als het te moeilijk wordt heb ik er nog wel eentje, alleen Bor mag niet meedoen. Wat betekend het fryske woord earrebarre in het Nederlanda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 eerbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Slechte grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 oorpropje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden